Nei nei neeeeeeei!!

Drømmefangeren

Glad i forumet
Hadde jo fått så fin ulldress til Sverre.. Mariusdress rettere sagt! Den kosta en del å få lagd både i matriale og arbeid..

Skulle bare skylle den opp i vaskemaskinen på ullprogrammet.. for det tålte ulla, men trur dokker ikke at æ i svimla mi klarte å sette på bomullsvask.. Hele dressen e ihjeltova og passer max til påske. Den fins ikke fin lengre. E så utrolig lei mæ[:(] Han hadde ikke rukket å brukt den enda.... Og den va strikke i str. 2.5 år så den skulle passe til neste år og vel så det...

Å, neeei! så utrooolig kjedelig!!!

Men sjøl om man har tøymykner og lignende i så vil det vel alikevel se like tovet ut? [:(]

Æsj.. sitt faktisk her å grin no.. utrolig lei mæ!! han passe det, men det e jo ikke fint i det hele tatt lengre.. Ingenting fint. + at ho som strikka det ville ha bilde av han i den.. Æ sa æ skulle ta et orntlig bilde og legge ut på bloggen.. Right. Tør jo aldri i verden det no[&o]

huff, utrolig trist[:(] har en sånn type drakt selv og bare garnet koster jo 700 kr! om ikk mer da mali sin ble strikket i strl 1,5 år!

har ingen råd, for d går ikke av å reversere toving..

Garnet kosta rundt 800,- ja + arbeid.. Alt rett ut vinduet! [:(][:(][:(]
Skulle tru æ skeit penga.. Skulle jo ha den i 2.5 år for å spare penga, så han hadde en dress han kunne bruke i mange år..

Trur forresten at dressen blir altfor varm nu til å kunne bruke til nokka som helst egentlig.. .Ingen som klare å bruke nokka sånt på hele kroppen.. [:o][&o]

[:(][:(] Føler meg deg på denne!! Det er så vondt når strikk blir ødelagt! Tør ikke vaske strikk lengre selv..
Klarte å ødelegge neste 15 par strikka babysokker som har gått i arv siden bestemoren min var lita.. sturer enda over det[&o]

Hadde ikke trykka feil på maskinen.. Dressen var vasket på ullprogram 30 grader.. [&o] Hadde det bare vært ved en feil.....

å nei så domt

meine å hørt att du kan få den større igjen spør deg omm her inne så skal eg spør tante

Om den blir større blir den ikke penere.. Når den først ser tova ut e det vel ikek så mye å gjøre med det? Eller?

Uff, føler virkelig med deg!!! Så utrolig kjipt[:(]

Ikke noe annet jeg kan gjøre enn å sende deg en stor trøsteklem!

Back
Topp