Nei nei, jeg vil ikke!

Shauri

Forumet er livet
VIP
Har vært på do fire ganger på to timer.. og skal ikke komme med detaljer.. fryser som bare juling! Akkurat når Alexander er blitt frisk..

Håper jeg slipper å kaste opp, og at det ikke blir så ille at mannen min må være hjemme.

Uff, dette unner jeg ingen!
God bedring! :(

Huff huff, håper virkelig det ikke blir verre..

Jeg lå med kvalme og lett feber på fredag, men heldigvis bedre igjen nå, uten noe oppkast! Lillebror har også vært dårlig i magen, men det kommer seg nå :) God bedring!

Uffda! :( Omgangssyke er ikke no moro! God bedring!!

Usj!! For noe dritt.. Anbefaler virkelig å spise blåbærsyltetøy for å binde magen ved omgangssyken. Har funka fjell på med de siste gangene. Masse god bedring! !!

ugh, omgangssyka er det verste :eek: Håper du slipper lett unna! God bedring!

Håper virkelig du slipper unna! Ikke noe kjekt å være syk med barn man skal passe på. God bedring!

Skulle hjelpe til med legging av Daniel nå.. det ble til at jeg måtte kaste opp. Heldigvis føler man seg jo litt bedre etter å ha kastet opp. Så da kan jeg prøve å få Daniel i seng.

Uff, omgangssyke er noe skikkelig herk. God bedring:) håper du blir fort frisk igjen.

God bedring!Kjenner det er noe i gjære her og...:(

Hvordan er formen din idag? Håper du har hatt en forholdsvis god natt uten for mye nattevåk og oppkast/diarè.. Neline har begynt og bli skikkelig forkjølet, sambo har begynt og bli skikkelig forkjølet og vondt i halsen han også og Emmeth er helt tett, stakkars! Er Daniel i fin form? Håper det:)

Hvordan er formen din idag? Håper du har hatt en forholdsvis god natt uten for mye nattevåk og oppkast/diarè.. Neline har begynt og bli skikkelig forkjølet, sambo har begynt og bli skikkelig forkjølet og vondt i halsen han også og Emmeth er helt tett, stakkars! Er Daniel i fin form? Håper det:)
Formen begynner å bedre seg. Faktisk ikke vært på do på fem timer. Var lite søvn i natt. Og frem til kl 13 maktet jeg ikke løfte Daniel omtrent. Mannen min kom med han til med ved ammingene og så fikk jeg hvile ellers. Fått i meg noen tom og jerry kjeks, ellers er matlysten ikke på plass.
Daniel er frisk og rask. Håper det fortsetter slik.

Formen begynner å bedre seg. Faktisk ikke vært på do på fem timer. Var lite søvn i natt. Og frem til kl 13 maktet jeg ikke løfte Daniel omtrent. Mannen min kom med han til med ved ammingene og så fikk jeg hvile ellers. Fått i meg noen tom og jerry kjeks, ellers er matlysten ikke på plass.
Masse god bedring, håper det ikke blir langvarig.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Håper det går rette veien nå da :D

Uff, stakkars! Får helt vondt av deg:( Omgangssyke er virkelig noe av det verste som fins:( Ønsker deg god bedring og håper du snart blir bedre:)

Kjenner meg bedre i dag, men er fortsatt ikke frisk. Svimler siden jeg ikke har fått i meg skikkelig mat og er uggen i magen enda. Og nå ligger mannen min strekk ut og er dårlig... så i dag er det jeg som må være den oppegående av oss.
Fått sovet godt i natt selv om Daniel har vært mer på puppen enn til vanlig - er nok pga jeg ikke har fått i meg så mye næring.,. er nok mindre melk og han må forsyne seg oftere...

Ja, man merker det sikkert fort på melken. Får du i deg litt nå da?

Back
Topp