Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring!Kjenner det er noe i gjære her og...![]()
Formen begynner å bedre seg. Faktisk ikke vært på do på fem timer. Var lite søvn i natt. Og frem til kl 13 maktet jeg ikke løfte Daniel omtrent. Mannen min kom med han til med ved ammingene og så fikk jeg hvile ellers. Fått i meg noen tom og jerry kjeks, ellers er matlysten ikke på plass.Hvordan er formen din idag? Håper du har hatt en forholdsvis god natt uten for mye nattevåk og oppkast/diarè.. Neline har begynt og bli skikkelig forkjølet, sambo har begynt og bli skikkelig forkjølet og vondt i halsen han også og Emmeth er helt tett, stakkars! Er Daniel i fin form? Håper det![]()
Masse god bedring, håper det ikke blir langvarig.Formen begynner å bedre seg. Faktisk ikke vært på do på fem timer. Var lite søvn i natt. Og frem til kl 13 maktet jeg ikke løfte Daniel omtrent. Mannen min kom med han til med ved ammingene og så fikk jeg hvile ellers. Fått i meg noen tom og jerry kjeks, ellers er matlysten ikke på plass.
Daniel er frisk og rask. Håper det fortsetter slik.
Formen begynner å bedre seg. Faktisk ikke vært på do på fem timer. Var lite søvn i natt. Og frem til kl 13 maktet jeg ikke løfte Daniel omtrent. Mannen min kom med han til med ved ammingene og så fikk jeg hvile ellers. Fått i meg noen tom og jerry kjeks, ellers er matlysten ikke på plass.
Daniel er frisk og rask. Håper det fortsetter slik.