Nei nå....

Tjukkebollepus

Forumet er livet
....er det på tide å få litt liv her inne igjen jenter!!! Hva skjer hos dere for tiden?????
Her er nytt barnehageår i gang, og Trym er fortsatt i samme barnehage med stort sett de samme ungene, mens Tord som er i familiebarnehage, nå har gått fra å være minstemann i flokken, til eldstemann. Han sjefer i vei med de nye ungene og skal vise de hvordan alt fungerer.[;)]

Kjempeenig med deg[:)] håper virkelig ikke våre "dager er talte" her inne...

her er vi også igang igjen, med barnehage og jobb[:)]
vi har vært innom en liten periode med trass iløpet av sommeren, men nå går alt som før igjen *bank i bordet*[;)]
han er som en sol om morgenen og stort sett blid og fornøyd ellers også[:)]
håper alt er bare bra med dere alle sammen[:)]

nå er hverdagen er for fullt. ungene har begynt i barnehagen igjen og jeg og gubben er i jobb. merker at høsten er rett rundt hjørnet ja. for ungene går konstant med fine grønne 11 tall under nesa. he he. ellers så har vi det bare fint for tiden. vilja er kry som en hane for ho har lært seg å sykle uten støttehjul, så ho sykler dagen lang. oda er fortsatt ei prinsesse som er blitt allergisk mot bukse som ho sjøl sier. for prinsesser bruker jo ikke bukse. så nå har vi døpt om alle strømpebuksene til tights med fot. he he amanda har fått seg stor seng og det var kjempe stas[:D] var kun den første natta ho prøvde å gå utav senga. ellers så har ho lagt seg fint med en gang. hurra!!!!!!!
nå er det jammen meg snart helg og da skal mammen ut å kose seg på fredag. gjett om jeg gleder meg[:D]

Her er det samme som hos dere, jobb,barnehage,skole.. Går i ett[;)] I tillegg har vi to stk på
12 og snart 15 som er veldig tenåringer - så sånn går no dagan..
Mia er sprudlende og gla' jente, hun koser seg når hun får styre med sitt, enten det er tegning
eller petshop.

Håper at det blir litt mer liv her inne ja..[:)]

her blir det liv, rai rai! hehe [:D]

går i det samme her og, Alida er kjempestolt og tisser på do-halleluja!

ellers er det barnehage, jobb og kveldsskole på meg-travle dager [;)]

Back
Topp