Nei nå vil jeg scrappe!

Dollface

Forumet er livet
VIP
Er drittlei av pjattogbabb, nervesystem og bryllupsbilder, så nå vil jeg scrappe TOBIAS!!! [:D]

Så hvis noen kan hoste opp et par LOer jeg enten kan lifte eller bruke som inspirasjon, så blir jeg glaaaad.. Gjerne doble - men enkle går fint.. har endel feriebilder jeg vil ha inn i albumet nå [:D]

her er 1

eller denne=)

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

her er 1

Denne her var vannvittig fin. Nydelige farger. Jeg finner ikke slike fine papir, men det er vel sikkert fordi slike fine papir er så dyre, jeg har ikke råd å betale 8 kr pr ark, så jeg kikker aldri i de dyre hyllene i det hele tatt...[&:]
Den var i alle fall utrolig fin! [:)]

ORIGINAL: UPS

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

her er 1

Denne her var vannvittig fin. Nydelige farger. Jeg finner ikke slike fine papir, men det er vel sikkert fordi slike fine papir er så dyre, jeg har ikke råd å betale 8 kr pr ark, så jeg kikker aldri i de dyre hyllene i det hele tatt...[&:]
Den var i alle fall utrolig fin! [:)]

7-8 kr er jo normal pris for mønsterark... hvis de er billigere er de somregel ikke noe fine synes jeg.hihi kresen[;)]

jeg er ferdig med den første... [:D]

den ble lekker... skal ta bilde i morgen og legge ut.. og nå begynner jeg påååå...

denne... tror jeg [:D]

ORIGINAL: Dollface

jeg er ferdig med den første... [:D]

den ble lekker... skal ta bilde i morgen og legge ut.. og nå begynner jeg påååå...

denne... tror jeg [:D]

gleder meg til å se[:D]

Ferdig jaaa... Og nå tar jeg pause til over helga, men keep those sketches comin'! [:D]

Back
Topp