Nei nå må jeg gå å legge meg...

Embla

Embla
Kjenner jeg blir litt stresset av å skulle skrive så mye. I går når jeg la meg så var det Candy Crush jeg så bak øyelokka, nå er jeg kjemperedd for å si ja eller nei og assossierer alt jeg ser...
Natta damer :-)

Kjenner jeg blir litt stresset av å skulle skrive så mye. I går når jeg la meg så var det Candy Crush jeg så bak øyelokka, nå er jeg kjemperedd for å si ja eller nei og assossierer alt jeg ser...
Natta damer :-)
Haha! Fort gjort! :p
Natta!

Sånn som skjer;-)

Har lagt meg jeg og, men skravler til mannen kommer..

Natta snupper! Vi må gi alt fra vi står opp til kl tolv.. Også er det genialt om dere som ammer om natta får til noe skravling i de mørke timer;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sånn som skjer;-)

Har lagt meg jeg og, men skravler til mannen kommer..

Natta snupper! Vi må gi alt fra vi står opp til kl tolv.. Også er det genialt om dere som ammer om natta får til noe skravling i de mørke timer;-)

Man er da ikke våken når det eventuelt skjer. Da legger man ungen ved siden av seg og slenger ut puppen i halvsøvne.:p

Man er da ikke våken når det eventuelt skjer. Da legger man ungen ved siden av seg og slenger ut puppen i halvsøvne.:p
Haha:-) Ja, dere har det lettvint;-)

Skal ikke klage altså.. Her er det mannen som står opp om nettene om det er behov for det;-)

Skal nok få skrevet noen innlegg under nattamming :) spørs om jeg må snakke litt med meg selv da :P

Haha:-) Ja, dere har det lettvint;-)

Skal ikke klage altså.. Her er det mannen som står opp om nettene om det er behov for det;-)

Din bortskjemte lille fjott :p Hihi!
Syns han der gubben din kan ta en tur nedover og lære opp min.:p

Skal nok få skrevet noen innlegg under nattamming :) spørs om jeg må snakke litt med meg selv da :P
Du får lage klar noen tråder til oss andre;-)

Din bortskjemte lille fjott :p Hihi!
Syns han der gubben din kan ta en tur nedover og lære opp min.:p
Hihi:-) ja, jeg har vært rimelig heldig med han deilige lekkerbiskenen her;-)

Fyker i seng, jeg også. Ser ut som om alle har lagt seg til lading nå.:)

Natta godtfolk!

Du får lage klar noen tråder til oss andre;-)

ble noen tråder, men merkelig nok handler de fleste om søvn *såtrøttatjegserstjernersmilefjes*

Jeg bare slokna igår jeg. Utmattet! Lillegull strevde så fælt med å sovne stakars, at da hun endelig fant roen ble det kveld på meg også helt uten forvarsel. Skulle gjerne skravlet i natt, pleier somregel måtte opp å amme om natten, men neiduu! Her soov vi helt til nå! Hurra - må bare skryte om det overalt!

Så deilig:-) må nyte de nettene som er sånn:-) etter at jeg pumpet meg et par ganger i helgen så får jeg så fort melkespreng!.. Går det mer enn 3 t på natt så er den sprengfull! Må bare legge han til jeg da.. Irriterende, siden det hadde stabilisert seg så fint! Men tenker det kanskje er lurt med litt melk i fryseren til vi skal begynne med grøt.

ble noen tråder, men merkelig nok handler de fleste om søvn *såtrøttatjegserstjernersmilefjes*
Søting <3 Våknet av år ungen skreik:-\ Ho var oppe med pappaen sin som ikke skjønte at ho var trøtt.. Gikk opp og la henne og nå sliter jeg med å få sove igjen.. Det er en grunn til at han står opp.. Han får jo sove igjen med en gang..

Jeg bare slokna igår jeg. Utmattet! Lillegull strevde så fælt med å sovne stakars, at da hun endelig fant roen ble det kveld på meg også helt uten forvarsel. Skulle gjerne skravlet i natt, pleier somregel måtte opp å amme om natten, men neiduu! Her soov vi helt til nå! Hurra - må bare skryte om det overalt!
Så flott:-):-)

Back
Topp