Nei nå må dere..

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Få no fart her inne før jeg sovner.....Oppe gryyytidlig med småtten,på en lørdag..jeg er trøtt og sulten og litt gretten egentlig....heldigvis kommer eks svigers og henter han om ikkeså altfor lenge og da skal jeg soooooveeeee.....[:)][:)][:)]

Hva gjør dere ...???

Hørtes deilig ut å gå å legge seg igjen hvertfall [:D] Kos deg med litt barnefri [:D]
Trøtt i dag ja! [8D] Skal til svigers og mine foreldre i dag, så får heldigvis nok å gjøre!!

ORIGINAL: Skreppa med leppa

Hei snuppa..
Oppe tidlig jeg også. Sukk..
Men ungene er flinke på morran.

Ja det er hardt å være småbarnsmamma gitt..haha..[:D]
Ja han her sitter å ser barne tv og er veldig snill,er bare så slitsomt å sitte her å være dødstrøtt ,og har bare lyst å legge meg....hehe..Han sitter også her å gjesper,kan han ikke bare sove lenger når han har sjangsen da..????
[8D]

ORIGINAL: Vero_

Våkna i sjutida da bebbisen fant ut at h*n skulle vise hvor hardt h*n klarer å sparke mamma.. Også ble jeg sulten, så da nytter det ihvertfall ikke å prøve å sove!

Nei da må du spise litt også legge deg igjen..[:D][:D]

ORIGINAL: September Mammaen

Hørtes deilig ut å gå å legge seg igjen hvertfall [:D] Kos deg med litt barnefri [:D]
Trøtt i dag ja! [8D] Skal til svigers og mine foreldre i dag, så får heldigvis nok å gjøre!!

Koselig å besøke familien da.[:D][:D][:D]'
Kos dere masse..[:D][:D][:D]

ser på at småen klatrer og driver hærvek på ting og tang og prøver å løse et escape spill...

ORIGINAL: [K]

Hei snuppa..
Oppe tidlig jeg også. Sukk..
Men ungene er flinke på morran.

Ja det er hardt å være småbarnsmamma gitt..haha..[:D]
Ja han her sitter å ser barne tv og er veldig snill,er bare så slitsomt å sitte her å være dødstrøtt ,og har bare lyst å legge meg....hehe..Han sitter også her å gjesper,kan han ikke bare sove lenger når han har sjangsen da..????
[8D]

Ja, det er ett slit.. Eldste hadde stått opp kvart på syv i dag.
Men etterpå skal jeg levere barna til ei venninne. Så skal jeg på kamp. Juhu..

Åååå[:D][:D][:D]
Så moro....da må du kose deg kjempe masse[:D][:D][:D]

ORIGINAL: nancy drew

ser på at småen klatrer og driver hærvek på ting og tang og prøver å løse et escape spill...

Hahaha kjenner til den der..[:D][:D]
Om man er litt opptatt med noe på datan så ser ungene sitt snitt tilå gjøre litt ugagn..[:D][:D]

Ja,jeg krysser fingrene......aner ikke hvem som spiller engang eller hvilken sport det er snakk om..haha[8D]

Om man er litt opptatt med noe på datan så ser ungene sitt snitt tilå gjøre litt ugagn..[:D][:D]

Ja ja... blir sånn når han insisterer på at han er våken kl 6[8|]...  Håper han begynner å bli klar for sengen igjen snart...

Ja ja... blir sånn når han insisterer på at han er våken kl 6[8|]...  Håper han begynner å bli klar for sengen igjen snart...

Ja jeg vet vertfall at min blir klar for sengen ganske fort om han står opp så tidlig..[:)]

Ja,jeg krysser fingrene......aner ikke hvem som spiller engang eller hvilken sport det er snakk om..haha[8D]

Det er ishockey, Kine...
Du heier selvsagt på Sparta!!!
Håper på masse testosteron på isen i dag. Masse slosskamper.. Hihi!!!

Ja,jeg visste det egentlig faktisk[:D][:D][:D]

Begynte å vaske gulv kl 06.50 idag jeg [:D] er trøtt nå så mulig jeg må sove litt...[:-] skal ut med mannen og spise biff og sushi idag[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Begynte å vaske gulv kl 06.50 idag jeg [:D] er trøtt nå så mulig jeg må sove litt...[:-] skal ut med mannen og spise biff og sushi idag[:D]

Vaske gulv ti på sju ?????????????????????????????????
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsike..
Hadde jeg aaaaldri giddA..hhahaha.

åÅÅÅÅÅÅ biff..sushi har jeg ikke smakt da,kan liksom ikke tenke meg det er godt.???[8|]

mornings!

Trøtt ja, det kan man si!

men nå er vi igang med Vinterfestuka her i Narvik. I dag er det barnas dag, og vi skal ut å gå i kostymetog! Ungene kler seg ut, og Elias er Spiderman i år[:D]
Hadde en kostyme liggende til Jonas også, etter Elias..men finner den ikke[&o] Skulle være Ole Brumm han.[;)]

Ellers blir det en dag med pølser i brød, og heliumballonger, og alt som hører til på barnas dag[:)]

ORIGINAL: Apeloffen

mornings!

men nå er vi igang med Vinterfestuka her i Narvik. I dag er det barnas dag, og vi skal ut å gå i kostymetog! Ungene kler seg ut, og Elias er Spiderman i år[:D]
Hadde en kostyme liggende til Jonas også, etter Elias..men finner den ikke[&o] Skulle være Ole Brumm han.[;)]

Ellers blir det en dag med pølser i brød, og heliumballonger, og alt som hører til på barnas dag[:)]

Så kooselig[:D][:D][:D]
Håper dere koser derekjempe mye...[:D][:D]

BTW!!!!
Har dere sett det barne tv,Pling Plong..??
HERREGUD for en sang...[:'(][:'(][:'(][:'(]
Er så sinnsykt irriterende..[:'(][:'(]

ORIGINAL: Apeloffen

mornings!

Så kooselig[:D][:D][:D]
Håper dere koser derekjempe mye...[:D][:D]

det skal vi gjøre vettu[:)]

Og plingplong er helt....plingplong[&:]
Jeg er ikke akkurat veldig begeistra[8D]

Me har nettopp hatt husvask me nå hehe. småen va tidlig på han i dag kan du sei.. Hu ska te svigers i dag såve der til i måren. eg å sambo ska ut å  i kveld yahoo:)

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg sitter å drikker te og spiser toast[:)]

Hehhee jeg tar den barnslige versjonen og spiser rista brød med brunost og oboy.[:D][:D][:D]

Back
Topp