nei nå håper jeg ting kan gi seg så jeg kan få sove..

~~11.01.2013~~

Glad i forumet
Jaja. Har nå lagt på sofaen i en god stund med skikkelige tak i korsryggen som kommer og går. Heldigvis ikke kjempe vondt, men har økt litt i styrke nå på slutten. Håper det roer seg så jeg kan få sove litt.

Utrolig irriterende at maserier/kynnerne alltid skal komme på kvelden/natten.
-------------------------------------------------------------------------
Oppdatering fra meg. Det roet seg litt i natt. Men kontaktet jordmor i dag morges og fikk komme innom der en tur.Skal nå ligge for det meste i ro. Var blitt helt moden og 2/3 cm åpning. Men nå har ting gitt seg og håper det holder seg slik og. Så blir noen late uker frem over.

Og du er sikker på at det bare er kynnere? Skikkelige tak i korsryggen var det første som gjorde at jeg skjønte at det var fødsel på gang sist.. Prøv å gå litt rundt og se om det gir seg, kynnere skal liksom dabbe av når man gjør noe annet.
Så satser vi på at det ikke er noe annet enn kynnere enda :)

Ja tror ikke det er noe rier på gang her. De gir seg ikke selv om jeg går. Men det som er litt rart er at magen blir ikke hard slik spm den pleier når det er kynnere. Mulig det er modning"rier" men gir det seg ikke og blir verre så ringer jeg så klart føden

Ja, det kan være modningsrier, og de kan man jo få lov å plages med en stund.. Håper det gir seg så du får sove :)

Det håper jeg og:) du må prøve å få deg litt søvn du også :)

Håper det gav seg, og at du fikk sove til slutt :)

Oppdatert i første innlegg

Oioioi! Ja, nå må du bare ligge i ro så mye du klarer! Heldigvis kan du jo gå en stund med litt åpning, krysser fingrene for det :)

OJ! Du får slappe av og knipe igjen.. Lykke til<3

Ja hun sa det. Var også bra at jeg ikke blødde. Men nå i kveld har ting begynt å ta seg litt opp igjen. Kjenner smertene ned over lårene nå også. Hun mente og at de ville nok ikke prøve å stoppe fødselen nå om den startet for var kommet så pass langt nå. Men hun får holde seg der inne en stund til så her skal det knipse.

Ja hun sa det. Var også bra at jeg ikke blødde. Men nå i kveld har ting begynt å ta seg litt opp igjen. Kjenner smertene ned over lårene nå også. Hun mente og at de ville nok ikke prøve å stoppe fødselen nå om den startet for var kommet så pass langt nå. Men hun får holde seg der inne en stund til så her skal det knipse.
Spennende.. Kan virkelig høres ut som det er noe på gang.. Du får holde oss oppdatert:)

Det skal jeg gjøre :) men er flink å knipe. Hehe forrige gang fikk jeg de første riene i uke 27 klarte å knipe igjen til uke 39 :)

Det må jeg si, altså. Du lager drama :p
Jeg har fått beskjed om at de stanser fødselen frem til uke 34, så du kan jo rekke det... =)

Ja det er vel vanlig å prøve å stoppe frem til uke 34. Med min forrige fikk jeg beskjed på ultralyden i uke 32 at babyen var så moden allerede da at de ikke hadde stoppet den hadde den startet da. Men kan ikke sammenligne forrige gang med denne.Men er ikke mange dagene igjen til jeg er i uke 34. Men skal holde meg i ro nå. Ligger i sengen eneste gangen jeg beveger på legge er når jeg skal på do. Hun får ikke komme nå.

Ja det er vel vanlig å prøve å stoppe frem til uke 34. Med min forrige fikk jeg beskjed på ultralyden i uke 32 at babyen var så moden allerede da at de ikke hadde stoppet den hadde den startet da. Men kan ikke sammenligne forrige gang med denne.Men er ikke mange dagene igjen til jeg er i uke 34. Men skal holde meg i ro nå. Ligger i sengen eneste gangen jeg beveger på legge er når jeg skal på do. Hun får ikke komme nå.

Ja, hold deg i ro, det er det eneste rette nå. Så satser vi på at hun blir værende en stund til :)

Oioi... Det får en si... Skummelt og spennende på en gang! Hvor lenge kan man gå med såpass åpning da? Klarer vel ikke å holde igjen helt til januar, eller? Håper at alt går bra, både meg deg og den lille, uansett når fødselen starter. Krysser fingrene for at det ikke skjer noe helt enda :)

Flere gangsfødene kunne fint gå flere uker med åpning uten å vite noe. Så det trengte ikke å bety noe.

Du får slapp av framover å bli bortskjemt av familien :)

Back
Topp