Nei, nå er det på tide å bli litt mer engasjert her inne! =)

-LeneMor-

Glad i forumet
Hva styrer dere med i kveld da, jenter??

Jeg pakker ned litt klær til vår lille familietur i morgen..
-eller forresten, det var det jeg burde gjort :p
Akkurat nå ligger jeg på sofaen å sløver :)

Så fort lillemann våkner i morgen, så vender vi nesen til det blide Sørland
-da blir det Dyreparken for alle penga! Værtfall frem til tirsdag ;)
Vi har bestilt oss en sjørøverkåk i Abra Havn, så regner med at det blir bra!

I kveld ligger jeg på sofaen og utsetter ryddingen av kjøkkene til i morgen. Formen er ikke på topp og energinivået er superlavt. Så får heller ta det i morgen når snuppa er i bhg. 

Hørtes deilig ut med en tur vekk no. Friser veldig. Men verken form eller penger strekker til akkurat der no. 

Hørtes ut som en god plan! :)

Her er det visst også et kjøkken som burde ryddes c",)

Ja, det skal bli herlig -fant ut at en kort tur var bedre enn ingen tur :)

aaah, her sitter vi å ser på film... som vi alltid gjør på søndager =p sitter og grugleder oss til UL i morra :O

Jeg ser film alene og koser med med noe godt! :) 
Mannen forsvant fordi jeg ikke ville se Mission impossible 4 med han! :P haha =) 

her har vi sett på dyreprogram om noen som ble bitt a slange og tatt av alligator.. Glad vi ikke har sånn dritt i Norge:) ellers er jeg bra fortsoppet:( æsj det gjør vondt:((

Så kjekt;)
Sitte og lese til Pedagogikk eksamen:S Så utsetter å pakke ut resten av flyttelasset og få orden på huset til etter at den er ferdig på onsdag. Det skal bli deilig å bare ha jobb, babyen og meg sjøl og tenke på:) Så er det snart ferie og!

Sitter bare å surfer på nettet i kveld. Er inne på fødeavdelingen på St. Olavs sine sider å leser. Gleder meg visst en del til å få møte tredjemann. Nå blir det straks natta emoticon

Oj, så spennende, Silje91!
Den ordinære ultralyden dere skal på i morgen da?
Det blir nok kjempebra =)

Haha mannfolk er da virkelig rare Live2Learn :D

Auda, nei det er virkelig ikke bare, bare, snart2barnsmor-12..
Håper det snart blir bedre!

Flink du er da, November2012! :)

Hehe ja det blir nok storartet med tredjemann i flokken, momloveswill!
Og natta til deg :)

Er litt stressa over flytting, ellers er alt som det skal. Snuppa er i seng og skal i bhg i morgen så det er vel på tide å få lagt seg snart! Kjenner at jeg får en skikkelig festlig forkjølelse også nå. Ellers venter jeg i spenning på den ordinære ul om 3 uker. Tiden går saaaaaaakte!! :-P

Uffda, håper at forkjølelsen ikke blir så gal.. Og at tiden frem mot ul går sakte ja, det er helt sikkert!! Her er det fortsatt 28 lange dager til det er min tur c",)

-LeneMor- skrev:

Ja, er den ordinære ul i dag! :D Synd jeg har så sent på dagen.. har ikke time før 14.30 X)

Silje91 skrev:

-LeneMor- skrev:

Ja, er den ordinære ul i dag! :D Synd jeg har så sent på dagen.. har ikke time før 14.30 X)

Du får passe på å holde deg opptatt frem til timen ;)

-LeneMor- skrev:

Silje91 skrev:

-LeneMor- skrev:

Du får passe på å holde deg opptatt frem til timen ;)

Haha, ja.. Sitter med hårfarge i håret nå, har allerede gjort endel små ting, så tenkte jeg å gå en laaang tur med hunden så tiden går litt fortere... Hehe =) 

Hvordan gikk UL? Var det du som fikk bekreftet magefølelsen din angående gutt??

Back
Topp