nei nå ble jeg litt skuffa her :/

Mamamia.

Elsker forumet
Har gleda meg i hele dag til å få logge inn her og lese masse bursdags gratulasjoner.. men finner ingen tråd! trodde alle brukte å få det jeg? :(

hmmm.. var inne i dag og sjekka, for tenkte å lage jeg... men står jo mangomamma i den bursdagstråden... og jeg hadde rett og slett glemt bort at du hadde bytta nick jeg..... [8|]

Beklager så mye!!!

Hipp hurra!!!!!!
Gratulerer så mye med dagen!!!
Håper du har hatt en fin bursdag i dag!!!!
Fått noe fint???
Men jeg har gratulert deg på face da... hehe..

sånn å forstå ja! tusen takk! var helt sykt med gratulasjoner på FB ja! såå koselig! :) vi har hatt en super dag, masse familie og venner på besøk kosa oss med grilling og kaker :) får litt ting og tang ja, og endel penger! :)

høres ut som en fin dag!

[:)][:)][:)]

Gratulere så masse me dagen!! [:D] [:D] [:D]

Gratulerer så mye med dagen!! Håper du har hatt en fin dag[:)]

gratulerer så masse med dagen! skal forandre på nicket i bursdagslista med en gang[:D]

gratulere så mye med dagen[:)] 

jeg fikk heller ik noen trå på min dag[;)]

ånei... jeg gratulerte deg jo på facebook.. men tenkte rett og slett ikke på å lage tråd her... har knapt vært inne på BV i dag....
Gratulerer så mye med dagen en gang til! Håper dagen har vært helt super[:)]

Gratulerer så mye med dagen!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer med dagen[:D] Nyt de siste 40 minuttene som er igjen [:D][:D] Håper du har hatt en fantastisk dag, selv om gratulasjonene kom litt sent. kleeeeeeeem !

Gratulerer med dagen [:D][:D][:D]

Gratulerer så masse med dagen [:D] Håper du nyter siste rest av den nå [:D]

Gratulere med dagen (jeg fikk heller ikke noen tråd på min bursdag)

Bursdags tråd på våre viktigste tråder Husk å skrive inn :-)) De som pleier å lage tråder er ikke så mye her lenger så vi får bli flinkere vi andre til å sjeke.. jeg er som regel ikke her før dagen er over :-(([8|]

ORIGINAL: Happily

Gratulere med dagen (jeg fikk heller ikke noen tråd på min bursdag)

Og står på listen trodde jeg[;)]

gratulerer med dagen som var[:D] Fikk heler ingen tråd på bursdagen min, så er lett å glemme det[:)]

Back
Topp