Nei, nå altså...

lillefixen

Gift med forumet
Kan noen vennligst sparke meg ut herfra??
Jeg klarer ikke å dra meg selv opp av sofaen.. Skulle vært på biblioteket og fått tak i noen lydbøker. Og så får jeg besøk i kveld, og hadde store planer om å rydde og støvsuge litt først..
Bahhh..

Jeg tror du kan ta det for 100% sikkert at alle på juniklubben liker deg i hvertfall. For ikke EN kjeft ville sparke deg ut!! Hehe [:D]

Har du fått gjort noe da? [:)]

Hehehe, satser på at det var derfor ja [:D]

Har faktisk fått gjort litt, ja, ryddet og støvsuget både kjøkkenet, gangen og stua! Badet er ennå litt rotete.. men nå er jeg sliten, så nå tror jeg at jeg sier meg fornøyd... Hun ene som skulle komme er syk, og hun andre er så rotete selv at hun legger ikke merke til om det er litt rot på badet [8D]

ORIGINAL: pillefix:

Hehehe, satser på at det var derfor ja [:D]

Har faktisk fått gjort litt, ja, ryddet og støvsuget både kjøkkenet, gangen og stua! Badet er ennå litt rotete.. men nå er jeg sliten, så nå tror jeg at jeg sier meg fornøyd... Hun ene som skulle komme er syk, og hun andre er så rotete selv at hun legger ikke merke til om det er litt rot på badet [8D]

Hehe [:D] Ja, da er det jo bare å la det være som det er på badet [8D]

Jeg har vært supereffektiv selv i dag, og er egentlig dritsliten... [8|]

I dag skulle Jonas til tannlegen kl.8.00, Niklas på helsestasjon kl.10.30 og Jonas til legen kl.13.45 og vi skulle alle på Badeland kl.17.00 [&:]

Nå gidder jeg ikke å rydde ut av oppvaskmaskinen en gang...

Oj, hørtes ut som du hadde hatt en stress dag!

Vi skal på 5-mnd kontroll i morgen, gruer meg... Sambo må være med og holde Jonas mens han får sprøytene [:(]

Jeg drømte om Jonasen din inatt Lillefix! <øhh Pillefix mener jeg...

ORIGINAL: delfie

Hehe, kult! Fortell?

ORIGINAL: pillefix:

ORIGINAL: delfie

Hehe, kult! Fortell?

hehe, var ikke så mye da, ikke husker jeg alt heller. Men det var noe med at jeg skulle visst lære han å sove eller noe. Jeg tror Frøkna mi holdt på å våkne da (på ordntli altså) for jeg putta i han smokken hele tiden. Men så tenkte jeg visst et eller annet om at jeg trenger da ikke våkne nå for dette er da Jonasen til Lillefix og fortsatte å putte i han smokken å vugge på vogga. Men så gikk det sakte opp for meg at det var da Frøkna mi som hadde våkna og var sulten. Hun pleier egentlig ikke å spise på natta, men hun spiste litt lite igår så da ble det nattmåltid inatt. Hun syns nok mamman var litt treg til å våkne inatt. Og litt slem som putta i henne den smokken hun spytta ut alt hun greide...

Hehehe, nå må jeg le litt her...
Så morsomt at Jonas dukker opp i andre folk sine drømmer [:D]

Jeg drømte at jeg og Stredet var på Kvadrat her en dag, og Bobla hadde åpnet konditori der hvor minibanken var før... [&:]

Back
Topp