nei nååå..!!!

Ariana

Forumet er livet
vil eg sladre..!!!
Så Vippsen, på tide å sette fart på sakene nå..!
Ut å ta deg en joggetur, løp opp og ned trapper..!! Kom igjen..!!
 Vil hilse på lilleprinsen nå..!!
Og duh, GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN DIN I GÅR..!!!!

Gratulerer så mye med overstått dag! [:)]

hehe du e sprø[:D] tusen takk[:D] har desverre ikkje trapper i leiligheten!!!! eller jo.. men gidd ikkje treffe på naboen i gangen liksom...løpende opp og ned...hadde sett litt løye ut!!!! og løpe e no ikkje aktuelt!!!! hehe!!eg og vil treffe han!!! e så spent på kordan han ser ut!! drømte at han var helt lik på din bay i natt!! drømmer jo ikkje om annet enn føden og babyen!!!

tusen takk jenter[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Vippsen

hehe du e sprø[:D] tusen takk[:D] har desverre ikkje trapper i leiligheten!!!! eller jo.. men gidd ikkje treffe på naboen i gangen liksom...løpende opp og ned...hadde sett litt løye ut!!!! og løpe e no ikkje aktuelt!!!! hehe!!eg og vil treffe han!!! e så spent på kordan han ser ut!! drømte at han var helt lik på din bay i natt!! drømmer jo ikkje om annet enn føden og babyen!!!

Da blir han GARANTERT nydelig..!!! [:D][:D][:D] Hehe, det blir han nok uansett.... Men eg har jo verdens fineste baby..! (som alle andre mødre har også.. [;)])  

Men neeeeh, eg e no ikke sprø, e eg??? [8|][8|][8D][8D] Joda, ut å løp, du har jo ambulansemann som nabo, så det går så fint atte..!!! Ka komme å løpe med deg eg...bare gi meg et par timer så e eg der..!! [:D][:D]

hehe!!! skulle gjerne løpt litt men har jysla vondt i ryggen i dag!! og så kommer systo på besøk no i 5 tiden!!! så det får være min unskyldning for og slippe!!! men eg får vaske litt over gulvet i full fart eg!!! vi kommer sikkert utover en av dagene!! ser ut som sambo planlegger fødsel der ute!!! hehe!!! eg e 38 uker i dag[:D]

ORIGINAL: *Ly*

ORIGINAL: Pijah

Gratulerer så mye med overstått dag! [:)]

Signerer! [:)]

ORIGINAL: Vippsen

hehe!!! skulle gjerne løpt litt men har jysla vondt i ryggen i dag!! og så kommer systo på besøk no i 5 tiden!!! så det får være min unskyldning for og slippe!!! men eg får vaske litt over gulvet i full fart eg!!! vi kommer sikkert utover en av dagene!! ser ut som sambo planlegger fødsel der ute!!! hehe!!! eg e 38 uker i dag[:D]

fødsel her ute ja, hihi, du vet ka eg har sagt (hint: båten) [:D][:D][:D][:D] Gled deg..! hihihihihi...
jepp, eg vet, bare 16dager igjen nå.. maks 30, tenkt det du..!!! alt fra 0 til 30 dager... Tiden går så fort så... [:)]

grattis m overstådd vippsen[:D]

Back
Topp