NEI NÅ!

*IdaMor*

Elsker forumet
Ja for noen dager siden, da jeg fikk vite at det ble keisersnitt på meg, så var jeg kjempe lei meg (er fortsatt litt skuffet over det) Jeg følte jeg ikke var ferdig med å gå gravid, jeg var ikke klar for at magen skulle bort og sparkene forsvinne! Og jeg var værtfall ikke klar for og bli mamma igjen :P
MEN NÅ! Hjælpes, jeg er klar bare ta han ut! Jeg har så vondt over alt! Skal vel ikke klage men den siste uka har jeg ikke fått sovet om natta :( (har sovet godt hver natt i hele svangerskapet helt til nå, sluppet og opp på do til og med) Jeg har fått slik bekkenløsning, så gale at jeg nesten ikke får til å gå :( Kvalmen har kommet tilbake jeg har 2 i ødem, som tilsir at jeg har ikke føtter, men tømmerstokker der nede! Kan ikke bruke sokker, for da ser det ut som at føttene mine prøver og spise de :P

Jeg trodde virkelig aldrig jeg kom til og bli klar for og avslutte dette svangerskapet! Men nå kan jeg ikke annet enn å glede meg tilå få se min lille keiser <3 Er så spent på hvordan han ser ut? hvor stor han er? Hvordan er han? Er han lik broren? Er han frisk? Kommer KS til og gå bra? Alle disse spørsmålene blir snart besvart! Og jeg kan nesten ikke vente! 4 dager igjen!

Flere enn meg som er lei plagene og helst kunne tenkt seg lille bayen i armene nå? haha sikkert et domt spørsmål :P

Da er du jo akkurat i rute da, trur det er meiningen at ein skal bli drittlei, da er ein meir klar. Tenk, om fire dagar får du helse på lillemannen :) Masse lykke til!!
Eg er ikkje lei enda, jo, eg er lei plagene, for all del, men eg er enda ikkje klar for verken fødsel eller to barn.... så da er det sikkert ei stund til det er min tur tenker eg :)

Enig med deg! Er på 7 dag på overtid i dag. Har hatt 2-3 ødem siden 1 juledag, så klarer ikke få på meg sokkene selv engang. Å er et mareritt å få på seg sko.
MEN i dag morres gikk slimproppen, å hadde time på sykehuset halv 9 for stripping, å når ho sjekka så hadde jeg til min store overaskelse 2-3 cm åpning, å ho klarte å tøye det til 4! :D Har kjendt masse tak siden da, så sitter nå bare her hjemme å venter på at det skal ta seg opp :D

Enig med deg! Er på 7 dag på overtid i dag. Har hatt 2-3 ødem siden 1 juledag, så klarer ikke få på meg sokkene selv engang. Å er et mareritt å få på seg sko.
MEN i dag morres gikk slimproppen, å hadde time på sykehuset halv 9 for stripping, å når ho sjekka så hadde jeg til min store overaskelse 2-3 cm åpning, å ho klarte å tøye det til 4! :D Har kjendt masse tak siden da, så sitter nå bare her hjemme å venter på at det skal ta seg opp :D
OOIii lykke til :D Håper det blir baby på deg snart :)

Tror de har lagt inn en ekstra måned i svangerskap sånn at en skal bli drittlei og klar for alt!

Lykke til med keisersnitt og lykke til til deg med slimpropp og stripping! Håper fødselen ikke er langt unna!

Jeg er så klar for å få ut den her lillingen nå! Jeg er ikke egentlig lei av graviditet, prøver å nyte de siste dagene nå. Men jeg er så spent på hvem den lille er, og hvordan ting blir etterpå.

Jeg tror at det er mening med at de siste dagene og ukene skal være litt fæle, slik at vi er superklare for å bli ferdige og litt mer positive når babyen endelig kommer ut :)

Hehehe, helt enig med dere damer. Svangerskapet er såpas langt at vi er topp motivert for fødsel!
Jeg er ikke møkklei enda, men det nærmer seg :P

Bra det er flere enn meg som er eller bynner og bli klar for og møte babyene ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Huff skjønner godt at du begynner å bli lei! Lykke til, ikke mange dagene til du har din lille baby i armene :)

Huff skjønner godt at du begynner å bli lei! Lykke til, ikke mange dagene til du har din lille baby i armene :)
Ja har virkeli nådd toppen av lei nå tror jeg! :p nå er det bare ca 1 dag igjen! Skal inn på sykehuset i morgen... Tenker det blir lite søvn natt til tirsdag :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp