marsdrøm <3
Forelsket i forumet
Hva skal ammede holde seg unna? Vet alt av kål å erter er vondt for den lille..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grønn te er tingen! Drikker også mye te, men har de siste årene faktisk funnet en grønn te som er favoritt; Orient!Løk og kål er kjent luft-mat og bør nok begrenses i begynnelsen. Jeg har også lest at høyt inntak av koffein begrenser melkeproduksjon, så det er greit å begrense litt der også. Jeg drikker vanligvis mye te, men sort te var visst en versting
Tenker å begrense mye nå i begynnelsen, men så introdusere litt etterhvert av det jeg unngår nå.
Ikke for å ødelegge illustrasjon, men grønn te inneholder ganske mye koffein ;-)Grønn te er tingen! Drikker også mye te, men har de siste årene faktisk funnet en grønn te som er favoritt; Orient!
Er ikke så glad i grønn te, men det finnes flere varianter koffeinfri te som gjør susen. Deriblant en Earl Grey-variantGrønn te er tingen! Drikker også mye te, men har de siste årene faktisk funnet en grønn te som er favoritt; Orient!
Var ikke glad i grønn te jeg heller, men testet litt forskjellig og funnet noen jeg liker f.eks rabarbra fra søstrene greneEr ikke så glad i grønn te, men det finnes flere varianter koffeinfri te som gjør susen. Deriblant en Earl Grey-variant
Ikke de uten koffein neiIkke for å ødelegge illustrasjon, men grønn te inneholder ganske mye koffein ;-)
Me too ;-)Klarer ikke helt å avgjøre om det er noe jeg spiser som skaper uro hos lillebror eller om det er sugebehov. Uansett så blir han alltid rolig med en gang jeg legger han til puppen.
Men jeg har selv hatt veldig mye luft i magen etter fødselen, så ikke rart om han også har det.
Mine luftsmerter er helt vanvittige vet ikke helt hva som er årsaken, for spiser jo som før. Skjønner godt hvorfor babyer gråter når de har luft i magen!Me too ;-)
Jeg også sliter ekstremt med luft i magen siden fødsel. Har gitt opp å forsøke å være sjarmerende overfor mannen nå. Hver gang jeg våkner så har jeg ekstreme smerter pga luft som må ut. Og det kommer så masseMine luftsmerter er helt vanvittige vet ikke helt hva som er årsaken, for spiser jo som før. Skjønner godt hvorfor babyer gråter når de har luft i magen!
Kanskje det er naturens måte for å få oss til å spise det som passer baby ;-)Mine luftsmerter er helt vanvittige vet ikke helt hva som er årsaken, for spiser jo som før. Skjønner godt hvorfor babyer gråter når de har luft i magen!