NEI, livmora mi!!

Søtnost

Betatt av forumet
Er helt på gråten!! Hatt litt vondt i undelivet de siste dagene, liksom sånn stikking når jeg hoster (har tørrhoste etter forkjøelse). Etter dusj i stad sjekket jeg med ett speil, og fikk sjokk!! Herregud jeg har ingen åpning lenger!! Det er tett liksom! Ringte legen, fått henvisning til gynekolog, hun syns det hørtes ut som livmorfremfall. Altså at livmora har detti ned!! Brøt ut i kjempe gråt når jeg la på. Har lest litt om dette på nettet nå, og det mest vanlige for jenter som forsatt er aktive i senga er operasjon!! 5-7 dager med innleggelse på sykehus! Nei nei nei, vil ikke ha flere ubudne gjester oppi der nå! Fikk absolutt NOK etter fødselen! Flere her som har opplevd dette og som kan komme med noen erfaringer?

ORIGINAL: S.Reve is back!

uff,hørtes ikke godt ut..
Har ingen råd men håper du får noen klokere svar,god bedring!

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Huff det der hørtes ikke noe godt ut! Håper du finner ut av det hos gynekologen og får hjelp fort!

Knipeøvelser kan gjøre susen kanskje?
Om ikke så syr de deg med noen innvendige sting for å løfte opp - så at de gjorde det hos ei britisk mor i et tv-program en gang - hun fikk det så flott etterpå.

Bra du sjekket med speilet! Håper du får en rask og god bedring[:D]

ORIGINAL: S.Reve is back!

uff,hørtes ikke godt ut..
Har ingen råd men håper du får noen klokere svar,god bedring!

Nå gjorde du sånn at jeg måtte sjekke selv, og jeg har akkurat det samme som deg,.. Jeg er livredd, orker ikke noe oppi der, bare gråter jeg.. veit ikke hva jeg skal gjøre.. å hærregud.. si ifra hvordan det går med deg etter du har snakket med legen eller lest litt eller noe, bare sende meg en PM eller noe.. 

Jeg har fått framfallen urinblære og skal på sykehuset neste uke. De setter den opp igjen med en ring som ligner et pessar. Det er veldig sjeldent de operer unge damer fordi det ofte går tilbake av seg selv. Ei vennine hadde framfallen livmor og hun fikk medisin på resept som gjorde at den trakk seg tilbake.

Forstår at det er ekkelt og skremmende, men dette er absolutt fiksbart

Knip! Det høres nesten mer ut som fremfall av skjedevegg, har det selv, blæren var jammen på vei ut en stund, men etter mye kniping er det nå nesten helt bra igjen! [:D] Det er visst veldig mange som får dette etter fødsler/svangerskap. Lykke til! 

Back
Topp