Nei, ikke nå da!!

lillafrue

Glad i forumet
Influensaen kom i hus tidligere denne uka og midt under babyshoweren min i gårkveld satte jeg i gang og :( I natt har jeg sovet minimalt og har kastet opp hele tiden..

Så begynner jeg å tenke da: det kan ikke være farlig for babyen at jeg sender alt i retur? Får såvidt i meg litt vann som sendes opp igjen nokså fort. Er 37+2 i dag. Når magesekken er tom og kroppen fortsetter blir jeg jo nesten nervøs for at jeg setter i gang fødselen så mye som jeg "presser". Noen som vet noe?

Ikke farlig, bare slitsomt. Det su skal være obs på er labgvarig feber og lite væskeinntak ♡♡♡ god bedring ♡

Ikke farlig, bare slitsomt. Det su skal være obs på er labgvarig feber og lite væskeinntak ♡♡♡ god bedring ♡

Takk! Foreløpig får jeg i meg litt vann, selv om det kommer i retur så da går det vel greit;)

Bedre å ta det nå enn rett etter fødsel da! Ammestart med sånne spytokter kan ikke være lett..

Takk! Foreløpig får jeg i meg litt vann, selv om det kommer i retur så da går det vel greit;)

Bedre å ta det nå enn rett etter fødsel da! Ammestart med sånne spytokter kan ikke være lett..
Ja, slitsomt og tungt :-( Men er du usikker, eller føler det utrygg så ringer du føden! ! ! ♡♡♡

Å nei! Så kjipt!
Jeg bare hoster for tida og synes det er ille nok.
Drikk masse - det er viktig! Og så får du ha riktig god bedring!

Vi brukte hele jula på det, føler med deg! Bare prøv å drikk, så går det heldigvis som regel fort over. God bedring!

Influensaen kom i hus tidligere denne uka og midt under babyshoweren min i gårkveld satte jeg i gang og :( I natt har jeg sovet minimalt og har kastet opp hele tiden..

Så begynner jeg å tenke da: det kan ikke være farlig for babyen at jeg sender alt i retur? Får såvidt i meg litt vann som sendes opp igjen nokså fort. Er 37+2 i dag. Når magesekken er tom og kroppen fortsetter blir jeg jo nesten nervøs for at jeg setter i gang fødselen så mye som jeg "presser". Noen som vet noe?
Influensa eller omgangssyke? Høres ut som omgangssyke, og da er det hvertfall en mager trøst at det oftest går fort over! ❤ God bedring!

Huff, god bedring! Omgangssyke er noe av det mest slitsomme som finnes :( Heldigvis går det jo som regel over iløpet av en dag eller to :)

Usj, det er ekkelt! Men babyen tar ikke skade, han tar det han skal ha uansett. Det er du som blir utslitt! Prøvd å drikke juice eller noe med litt karbohydrater og vitaminer i?

Uff da!! :( Masse god bedring! Som du sier, bedre nå en midt under fødselen eller rett etterpå. Da tror jeg man han nok av ting å bruke energi på. ;)

God bedring :) her har ungen akkurat hatt det og jeg er kvalmere enn vanlig, men håper det er psykisk og ikke omgangen

Back
Topp