nei, ikke bare luft!

Emilie3

Flørter med forumet
okei, jeg må være lengre på vei en 8 uker.
fordi jeg merker bobler i magen stadig støtt. Når jeg drikker brus eller bare spiser noe søtt så "eksploderer" det ;)
og dette er ikke kun luft!

men ikke en lege kommer jeg meg til, di sier at jeg må vente til og komme rundt uke 12.
4 uker, er det til. om jeg er 8 uker på vei.. har også sagt at jeg trur jeg er lengre, men får ei iskald hond tilbake. også mystet jeg i uke 6 i feb. men ingen tar meg inn grunn av det.

men som sagt så trur jeg er lengre på vei...
men jeg vet ikke selv.. litt vanskelig når jeg ikke hatt årntlig mensen siden feb. kun en dag med blo og det var den 10.3...

syns dette er kjempe trist.. vil jo vite hvor mange uker jeg er..

Hei, jeg har det på samme måte som deg. Aner ikke hvor langt jeg er på vei men kjenner tydelig di små bobblene nede i magen dagelig, kan ikke være luft bare det..Jeg er 8+4 i dag men når jeg fortalte dette til legen (jeg testet svak posetiv i januar) så mente hu jeg skulle gå ut fra at jeg ble gravid i januar og ikke i mars.. Skal på kontroll til mandag og hu skulle bestille ul for meg men ikke fått noe innkalelse enda..

Jeg bobbler og i magen og det kjennes ut som om det er masse liv i magen, men det er bare luft som går i tarmene for jeg vet hvor langt jeg er på vei.

Du kan jo spandere på deg en privat ul da så får du svar på hvor langt du er på vei :)

Vanlig lege har vell ikke ul apparat på legekontoret? Ikke her i distriktet hvertfall.

Håper du snart får funnet ut hvor langt du er på vei.

Du får ringe å mase på legekontoret så får du kanskje en time? Ta en spansk en og si det er noe annet og bare si det når du kommer inn til timen

Når man har gått gravid før, og vet ossen det kjennes ut så er det lett å bli lurt ;) hadde spark i magen før jeg ble gravid igjen også :P kan være alt fra luft til bæsj i tarmen. Om du kun er 8 uker, så er det nok ikke babyen. Sist svangerskap kjente jeg liv veldig tidlig. Uke 13-15.. Hadde morkaka liggende Bak da.

Kun UL som kan gi deg svar på hvor langt du er på vei!

Her kjennes det også ut som tydelig sparkebobbler.. Men jeg vet at det er luft, og jeg vet ca hvor langt jeg er på vei.

Men om du vil vite må du nok bestille privat ul.

Jeg får forresten heller ikke ul eller mer oppfølging selv om jeg nettopp har hatt to SA på rad. Uke 5 og uke 6.

Man har faktisk rett på henvisning til tidlig ul om man er engstelig, så det er bare å forlange... Er ikke bra for hverken mor eller barn om mor går og er nervøs og engstelig hele tiden...

Back
Topp