Nei, hvem tro du

Søster Jordbæret

Forumet er livet
dukka opp idag tidlig?!?! Joda.. tante rød.... Og nå som det var så deilig å ha fri fra henne! Men men...
Er det fler som har fått tilbake henne? Jeg fikk den da nøyaktig (på dagen) 15 uker etter at Thea ble født!

ingen tante her enda[:D] men hun kommer nok snart[:'(] gruer meg! har vært sååååå deilig uten!!! krysser fingrene for at hun holder seg borte en stund til[;)]

Ikke noen tante her enda[:)] Syns det er deilig at hun holder seg vekk, jeg. Håper hun ikke har tenkt å komme tilbake med det første[:D]

Joda her kom hun tilbake akkurat på dagen 4 uker etter at jeg fødte[:'(][:'(][:'(]

Var tilbake her sist uke, men litt usikker på om det var tanta eller bare en blødning i forbindelse med pillestart da. får se neste mnd.

ingen tante er kommet her heller...håper ikke hun kommer på ei god stund...!
krysser fingrene...

Har fått henne hit også,å jeg lurer på om hun er kommet for å bli,ser ikke ut til at hun  har tenkt seg noen plass i allefall.
Blør noe helt sinnsykt mye.

Hun har heldigvis ikke kommet hit enda. Håper det enda blir leeeeenge til!! Er utrolig godt å slippe[:D]

hmm.. jeg blødde bare 1 dag jeg.... er det normalt/vanlig?? Går ikke på piller eller noe annen prevansjon...enda!

Hmmm, vet ikke helt jeg. Kanskje det bare var en liten forvarsel på at noe er på gang...

Back
Topp