B *BekkUlf* Forumet er livet 4 Nov 2010 #1 Skal egentlig hekle, men her sitter jeg og stirrer på tv'en, og dataen om hverandre[:'(] Eier tydeligvis ikke motivasjon i dag, så KICK me i gang[:D]
Skal egentlig hekle, men her sitter jeg og stirrer på tv'en, og dataen om hverandre[:'(] Eier tydeligvis ikke motivasjon i dag, så KICK me i gang[:D]
M mamla Forelsket i forumet 4 Nov 2010 #3 Denne ble litt grotesk, men fant ingen bedre [;)] Burde vel trengt et spark bak selv også, har eksamen i morgen og her sitter jeg på blogg, bv og fb [&o]
Denne ble litt grotesk, men fant ingen bedre [;)] Burde vel trengt et spark bak selv også, har eksamen i morgen og her sitter jeg på blogg, bv og fb [&o]
B *BekkUlf* Forumet er livet 4 Nov 2010 #4 ORIGINAL: mamla Denne ble litt grotesk, men fant ingen bedre [;)] Burde vel trengt et spark bak selv også, har eksamen i morgen og her sitter jeg på blogg, bv og fb [&o] hehe, får kicke deg litt også[;)] vi sovnet på sofaen isted *herlig med sovende baby oppå seg*
ORIGINAL: mamla Denne ble litt grotesk, men fant ingen bedre [;)] Burde vel trengt et spark bak selv også, har eksamen i morgen og her sitter jeg på blogg, bv og fb [&o] hehe, får kicke deg litt også[;)] vi sovnet på sofaen isted *herlig med sovende baby oppå seg*