NEI! Går du enda....

mamma-T

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Kjenner jeg begynner å bli litt lei.
Enda 5 uker til termin og får dette spørsmålet nesten daglig:(
Jeg ble kanskje litt vel krass tilbake til en barnehage ansatt i dag når jeg fikk det spørsmålet, påfulgt av: Er du sikker på at det bare er én der inne? Kan vel ikke bli mye større nå?
Ja, jeg har ennå 5 uker igjen, så jeg må vel bare ha lagt veldig godt på meg. Jeg har vel blitt litt feit... Tror ikke det er ungen som veier de 18 kg jeg har lagt på meg.
Var kanskje unødvendig av meg, men veldig lei av "Nei! Går du enda!"

Kjenner jeg begynner å bli litt lei.
Enda 5 uker til termin og får dette spørsmålet nesten daglig:(
Jeg ble kanskje litt vel krass tilbake til en barnehage ansatt i dag når jeg fikk det spørsmålet, påfulgt av: Er du sikker på at det bare er én der inne? Kan vel ikke bli mye større nå?
Ja, jeg har ennå 5 uker igjen, så jeg må vel bare ha lagt veldig godt på meg. Jeg har vel blitt litt feit... Tror ikke det er ungen som veier de 18 kg jeg har lagt på meg.
Var kanskje unødvendig av meg, men veldig lei av "Nei! Går du enda!"

Det er så utrolig at folk ikke eier skam! Hva er egentlig vitsen med å spørre slik...Sender deg en klem! :) Uansett, 18 kg er jo ikke unormalt å legge på seg. Ikke bry deg om hva andre sier!

Syns du er tøff som tør å si det.
Folk må finne andre måter å si ting på syns jeg..
YOU GO GIRL :D

Synes du er tøff som tør å si ifra! ;)

Fikk en liknende kommentar fra en bhg-ansatt i går morges. "Åja, du har såpass lenge igjen, ja! Du ser liksom så klar ut!" sa hun mens hun gestikulerte stor, rund mage.

Herlighet, kan ikke folk bare la være!! HAr fått mange sånne kommentarer i det siste, og jeg blir også lei.. Fikk kommentaren "Ja, det blir en stor gutt ser jeg" en dag også.. og jeg har egentlig ikke noen ekstremstor mage :P

18 kg er jo ikke ille.. Er jo ikke bare kroppsvekten til babyen man får ekstra på kroppen - må jo regne med alt det andre også :-)

Synes du var tøff som svarte tilbake:) 18 kg er absolutt ikke mye!! Jeg fikk høre av en dame at: oi nå var du tung og stor nå! Jeg ristet på hodet og gikk videre!

Akkurat det spørsmålet får jeg om dagen også.. Svarer bare: "Er 3 uker til termin, fortsatt i 100% jobb og pleier å gå 1-2 uker overtid,så JA! Jeg kommer til å tralte på med mage i 5 uker til!!" Slik er det med den saken... En del av folk som kommenterer eller sier ting kan umulig ha barn eller er bare misunnelig på oss som er gravid! Eller at de rett og slett ikke har så mye mellom ørene.... :-)

Snart 3-barnsmor til 3 prinsesser! :-D Termin 12. oktober 2013

Uff ja kjenner til den... Enkelte klarer ikkje passe munnen sin! Er lov å vera litt kvass når dei er så tankeløse ;)

Sniker fra nov, da jeg og sambo var og skulle kjøpe seng så smeller det fra ekspeditøren at ja du har vel ikke lenge igjen. Da var jeg halvveis i uke 20.... Jeg bare: hæ, jeg er ikke halvveis en gang og skal bli større haha.
Blei stille da.. Gamle kjerring !

Sniker fra nov, da jeg og sambo var og skulle kjøpe seng så smeller det fra ekspeditøren at ja du har vel ikke lenge igjen. Da var jeg halvveis i uke 20.... Jeg bare: hæ, jeg er ikke halvveis en gang og skal bli større haha.
Blei stille da.. Gamle kjerring !

Er det mulig? Ansatte i butikken burde da i alle fall passe munnen sin, i alle fall hvis de vil selge noe :P

Back
Topp