nei fy flate..

ToLykkeTroll

Elsker forumet
Så akkurat på nyhetene at det var noen som hadde fått med seg feil barn hjem. Altså de som jobbet på sykehuset hadde bytta baby og gitt til feil familier. Fyst så ekkelt da. Nå var vell barne nermere 1 år da de begynte og skjønne at det hadde vert en mix.. Tenk det de må gå igjennom nå da.  Bytte med det riktige barnet og tilvenning med de riktige familiene.. Huff.. blir helt målløs..
Var i russland tror jeg..

Brage var enten med meg eller sambo etter han ble født også var i de eneste som fødte den dagen. tenk og få med seg feil barn hjem da.. huff og huff.. [&:][&:][8|][8|]

(ble litt rart skrevet kanskje, men ble så paff..[8|])

ORIGINAL: Hege og Chris

Da hadde det bare måtte være sånn, hadde ikke klart å gi fra meg Chris[:o]

Enig. Hadde aldri i verden levert fra meg Nna nå.... Skjønner ikke at de klarer jeg [:o]. Virket jo bare som at de så frem til å bytte...

huffda tragisk!!!

jeg hadde aldri klart å bytta etter å ha levd sammen med babyen i 1 år. nei guuud!

Men altså.. Om den andre familien hadde det ordentlige barnet deres.. Jeg kan ikke si noe på den saken, for jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om det hadde skjedd her.
De snakket jo om og besøke hverandre i helger og i ferier da.. Så det virket ikke som om de tok det så lett. (ikke det at det var lett uansett)

Det er jo en helt forferdelig situasjon... Jeg hadde jo syntes at det var helt grusomt at mitt biologiske barn skulle vært i en annen familie, men hadde ikke klart å levere tilbake den jeg hadde hatt i nesten 1 år... Huff..glad jeg ikke er i den situasjoen ja!

Grøss....  [:(] [&:] [:'(][:o][:-][&o][8|][X(][>:][:(] 

Back
Topp