Nei, faen i he#¤&/#%&¤&¤%/#

helen79

Forumet er livet
Tror det klikker i vinkel her, altså.
Av alle kanaler på tv, så må jo tv3 være den eneste som skulle klikke akkurat nå.
Nå når jeg skulle se på Days of our lives.[:@][:@][:@][:@][:@]

(ja, jeg er avhengig)

hehe jeg og var helt hekta på det før... men fant ut at det ikke var visst å se mer en 1 eb pr mnd for jeg kommer rett inn i det igjen[8D]

Du kan komme hit og se days of our lives. TV en er i høyeste grad ledig når det programmet går[:D]

ORIGINAL: Marati

Du kan komme hit og se days of our lives. TV en er i høyeste grad ledig når det programmet går[:D]

Thanks.[;)][;)]

er de 2 tvillingene romvesner?? [&:]

Åja, takk.

Feks. hva som skjer med Hope og Zack?

ORIGINAL: April06

er de 2 tvillingene romvesner?? [&:]

Nei, de er mennesker.

Yess, tv3 er tilbake.[:D][:D]

ja e d ikkje typisk?? har inntrøkk av at d sjer kun når d e nokka spennanes som fåregår... å d e som oftest på tv3 ja.....
har gådd glipp av en spesiell episode av akuttn 3 ganga pga d.....

Nei, days of our lives.
ORIGINAL: Kal-El

La meg gjette, ser du på Dr.Phil og Oprah hver dag?

ORIGINAL: helen79

Nei, days of our lives.

Aaaaah ok! [:D][:D][:D] hehe, jeg må innrømme jeg ser endel på Oprah / Phil om dagene når jeg sitter å jobber..

Nei, days of our lives.

Aaaaah ok! [:D][:D][:D] hehe, jeg må innrømme jeg ser endel på Oprah / Phil om dagene når jeg sitter å jobber..

Ser avogtil på det jeg og, men DOOL`s er egentlig det jeg får sett på tv for tiden, er ikke så mye annet som er interressant.

Nei, days of our lives.

æ ser åsså på oprah å dr.phil:) sunst dem tar opp masse intresange ting! men ser no på uansett når d står på:) å dessutn så ligne han dr.phil  på han far (min bestefar)[:D]

typen min ser åsså på d av å tell.  på dagtid e jo han på skoln, men han phil går vest på natta åsså av å tell. å da våkne æ m at min kjære settå snufse førr at d va så trist:) litt sentimental ja[:D]

æ vet kæm som e farn t ho chloe å kæm foreldran t tvillingan e!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hihi:) æ klarte ikkje å vente her engang d va så JÆVLI spennanes.. så æ leste LANGT fremover:)

ORIGINAL: LinnHege

noen som vil vite hvem tvillingene egentlig er og hvem som er faren til cloie???[:D]

Har lest jeg og.

ORIGINAL: ~*Tammis*~

Av alle kanaler på tv, så må jo tv3 være den eneste som skulle klikke akkurat nå.

(ja, jeg er avhengig)

Tror du trenger noe psykologtimer. Days of our lives lissom.. [8|]

Psykologtimer. HAHA, har jeg hørt det og.
Jeg ser på hva jeg vil, så får alle andre bare drite i det.

ååå kan jeg og få vite det????

(ja, jeg er avhengig)

jævlig typisk, fikk sett ded jeg da. men hver er det som kidnappet Hope og Zack? tette Billi som fikset det.argh, tette dame, bare fordi ho har en datter med Bo!
og hva er forbindelsen med Caprise og mora til Lexie. papirdukkene!! så nyskjerrig. og tvillingene? er jo så mye som skjer. titta litt på nettet og kommer noen koselige hendelser utover, men må vente såååååååååå lenge.[:'(] digger serien, fulgt med i 10 år. men kommer fort inn igjen visst jeg har vært borte fra det litt.

Back
Topp