NEI, FAEN FAEN JEG DØR!

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
flirer hele tiden av sambo ass! får helt hjertet i halsen når han skikkelig høyt utbryter dette!

akkurat nå i sta : " no kjæm d en jævel her!"

mens jeg ser paradise har sambo spilletid og nå harn endelig fått nypcn i hus så han sitter på kjøkkenbordet å spiller d nyeste battlefield bad company (tror d heter d) satt på soverommet før, men d er gjort om så første kvelden jeg hører ham!

akkurat nå spillern sammen med norske da, men like gøy å høre nårn må snakke engelsk

Noen som spiller elr har samboere som spiller no spill?

ORIGINAL: Christine...

Jepp. sambo sitter akkurat nå å spiller Battlefield Bad Company  2.
Spiller online på ps3,  men han tør ikke bruke sånn headset da[:)] 

da er d sikkert samme spillet.. nettopp kommet ut iallfall..

hvorfor tør han ikke d?

Hehe, morsomt.[:D]
Gubben spiller han også, men det er ikke online...men guttungen på 13 spiller for tiden Call of duty, modern warfare 2 og det er ganske artig å høre på skal jeg si deg.[:D] Han bruker hodetelefoner og derfor snakker han drit høyt, glemmer seg hele tiden.

Sambo pleier av og til når jeg tillater å spille call of duty. Han bruker ikek headset, men kompisene hans, så jeg hører jo dem når lyden er på... Må le  [:D]

hihi, ja d er hodetelefoner på her også[8D]

Så komisk:)
Min sambo lever av å lage spill, så han er ikke så gira på å spille de selv. Hender seg da, og da er det jo noe mumling, men han er så rolig av seg:)

Ja har en samboer som spiller en god del, hører stadig han sitter med headset og snakker engelsk hehe..

Min sambo spiller God of war 3 som ganske nylig kom ut. Han banner og svarter og ikke minst skvetter ved siden av meg til tider! Gøy hvor engasjerte disse manfolka blir. Også så sur han blir om han ikke får det til!! Haha!

vet ikke helt hva spillene heter som samboer spiller, men han blir så sinne når han spiller :P
til vanlig pleier jeg å klikke når han sitter å spiller online får han er så inn i spille at jeg nesten blir redd når han taper (han er en veldig dorlig taper), men nå som han er vekke å det er helt stille her kjenner jeg at jeg savner bare det å høre han skrike over hvor idioter motstanderene er osv får nesten en liten tåre i øyekroken [:(]
off kjenner det er tunkt å depresift når det er så stille [&:]

Sambo spiller en del på både pcen og xboxen når han kjeder seg,og det er ikke sjeldent det kommer noen gloser så stygge som fy[8D] haha Også er det vel ofte en kontroll eller datamusa kommer flyvende også. Sinna han? Neeh bare sinnsykt dårlig taper Må si han er litt søt der han sitter og konsentrerer seg skikkelig da!Også tror jeg egentlig ikke at jeg er noe bedre med banningen min og slikt selv. Jeg spiller ofte et spill som heter Trial med kompisen til sambo,online på xboxen og når han slår meg i noen baner der så klikker jeg ganske fort(la oss skylde på hormonene)[:D]

så gøy  å høre om deres samboere[:D] og dere[;)]

må bare rette på noe, d heter bad company 2! haha, han syntes jeg burde lært d by now liksom[8D] han får aldri spille når Mali er våken, hus, hjem, mali og meg kommer alltid først[:)] glad er jeg for d!

Hehe, jeg spiller selv faktisk. Jeg traff faktisk sambo gjennom World of Warcraft. [:D]

hat en sambo som er periodespiller på wow...Og han kan virkelig bli så sint noen ganger.[&:]
Har prøvd meg på det jeg også, men funnet ut at det ble kjedelig for min del..

Prosjekt Kolme: Gubben min kaller seg for Peik eller liknende med det navnet.Hvet det er mange som spiller det og sånn, men siden dere er fra Norge så kan det hende dere har dumpet over nickene. Vet han har spilt med jenter også..

ORIGINAL: eilejoha

hat en sambo som er periodespiller på wow...Og han kan virkelig bli så sint noen ganger.[&:]

Prosjekt Kolme: Gubben min kaller seg for Peik eller liknende med det navnet.Hvet det er mange som spiller det og sånn, men siden dere er fra Norge så kan det hende dere har dumpet over nickene. Vet han har spilt med jenter også..

Jah, WoW blir fort kjedelig i disse dager. Vi har helt slutta å spille det nå. Har ikke hørt om Peik, men det er mange forskjellige servere og tusener av spillere så sjansen er vel heller liten for at jeg har møtt samboeren din, Eilejoha. [:)]

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Jah, WoW blir fort kjedelig i disse dager. Vi har helt slutta å spille det nå. Har ikke hørt om Peik, men det er mange forskjellige servere og tusener av spillere så sjansen er vel heller liten for at jeg har møtt samboeren din, Eilejoha. [:)]
hehe, regnet nesten med at dere ikke hadde truffet hverandre.. men morro å spørre. jeg satt meg aldri helt inn i ting, så sikkert derfor det ble kjedelig.. og så har man andre ting å gjøre enn å spille på disse spillene også. hihi..

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

hehe, regnet nesten med at dere ikke hadde truffet hverandre.. men morro å spørre. jeg satt meg aldri helt inn i ting, så sikkert derfor det ble kjedelig.. og så har man andre ting å gjøre enn å spille på disse spillene også. hihi..

Ja, ikke sant. [:D]

Spiller nesten ingenting lenger, selv om vi begge har spill-pc'er, Wii, PS3 og Xbox... Nå er det andre ting som tar opp tida vår, gitt!

Back
Topp