Nei, dette skal gå bra!

Rattatai

Glad i forumet
Merker at jeg hele tiden tar forbehold når jeg sier noe svangerskapsrelatert til mannen min. "hvis det blir baby i februar så må vi skaffe oss..." hvis dette går bra så kan vi..." "tenk at vi kanskje skal bli tobarnsforeldre i februar" osv..skjønner?

Men jeg vil glede meg jeg...ikke hele tiden tenke på at vi kan miste[&o] Har lyst til å fortelle det til mamma (mamma er jo min største helt selv om jeg har blitt voksen) men vet at hun også tenker at man kan fremdeles miste (hun hadde flere sa før hun fikk barn...)
Jaja...jeg tenker kanskje mye på det, men det er bare her og til mannen min jeg kan tømme meg.. kan liksom ikke fortelle til mini heller at hun skal bli storesøster, i tilfelle hun sladrer til folk..

Men det SKAL gå bra!![:)]

Det kommer til å gå bra [:D] jeg er litt sånn som deg. Klarer ikke glede meg 100 prosent enda. Men det kommer vel etterhvert. 

GJETT om eg og går å føler på den der... e AKURAT lik. hvis ditt og hvis datt... eg som LOVET meg sjøl at eg IKKJE skulle ødlegge noen uker av svangerskapet på sånne tanker. ikkje de første engang. for det blir like trist uansett om man tenker sånn eller ikkje...

men da er det bedre å GLEDE seg og si NÅR ditt ig datt, og heller tenke tilbake når alt har gått bra og alt e over, og se at du har koooost deg hele svangerskapet :))))
og OM man e uheldig og mister, så han man kost seg så lenge det varer og man får det nok tøft og vil slite med det en stund. det er noe man uansett ikkje kan forberede seg på :S

håper du skjønner ka eg mener..
men eg BITER meg sjøl i ræven hele tiden med at det ikkje e like lett... :((( e LIVREDD for å miste

Tenk positiv du, hjelper jo virkelig ikke å gå rundt å tenke negativt

Lykke til framover, som du selv sier, dette SKAL GÅ BRA [:D] Fin innstilling det ja[;)]

ORIGINAL: Rafi

Det kommer til å gå bra [:D] jeg er litt sånn som deg. Klarer ikke glede meg 100 prosent enda. Men det kommer vel etterhvert. 

samme her
vi får tenke positivt, for vi skal jo bli foreldre i februar!!

ORIGINAL: Gjemmer meg litt

Back
Topp