Nei, dere altså

lenemor

Forumet er livet
Her har jeg annonsert party her inne i kveld, og så sitter jeg her helt alene??

Nei, da setter jeg meg med iskremen min, kaffekoppen, og ser på filmen jeg spilte inn tidligere i uka; sense and sensibility med Alan Rickman og Hugh Grant!! Herlig!!!

Jeg er her jeg.. Må bare spise litt av og til.. [:D]
Nå skal jeg finne meg bringebær med fløte.. Yumyumyum..!

Åh, bringebær er så godt - jeg synes egentlig det er bedre enn jordbær jeg

Åh, åh, Hugh Laurie er med også!! 

Hohoi! Mener denne gikk på Nrk for ikke lenge siden..?

ja, den gikk nå denne uka eller forrige tror jeg - jeg spilte den inn, for jeg har hatt lyst å se den og finner den ikke på noen av de stedene på nettet som man ikke har lov å skrive om her inne... sånne sjørøversider vet dere 

Sjørøversider ja.. [8D] Hiv og hoi for at de finnes sier jeg bare! [:D]
Hvorfor ellers skulle jeg glede meg til om 2 mnd

hva skjer om to måneder da??? 

Da er jeg også her og nå lurer jeg veldig på hva som skjer om 2 mnd Almyrida[8|][:D][:D][:D]

Hahahaha.. Da er det jo sesongstart på Grey's Anatomy i Uniten..! [;)]

ORIGINAL: Almyrida81

Hahahaha.. Da er det jo sesongstart på Grey's Anatomy i Uniten..! [;)]

Aha! Jeg har jo ikke sett på Greys på flere år, så jeg har absolutt ingen kontroll med når det går i Norge engang, langt mindre i USA [:D]

Jeg har vært pålogget i hele kveld tror jeg...men har drømt meg bort i scrappekroken min i noen timer...og da går timene veldig fort når jeg sitter med det!![&o][:D]

Åhhh søren.. gikk glipp av hele innbydelsen jeg!
Hadde en date med mannen heller...

Åh, herlighet Actrine, driver dere med sån romantikk dere eller? Har ikke dere fått barn og greier, da er det slutt på sånt altså [>:]

Oj - sånn er det å ha unger som legger seg seint, da går man glipp av all moroa[&o][&:][8D][:D]

Gleder meg til tirsdag jeg da - da begynner Grey's på TV2[:D]

Det ble ikke den store festen i går Elimor - jeg ble oppslukt av filmen, og plutselig var det leggetid... Prøver igjen i kveld [8D] (G er hjemme i kveld da, men kjenner jeg oss rett blir det mat, og så tv og pc)

ORIGINAL: lenemor

Åh, herlighet Actrine, driver dere med sån romantikk dere eller? Har ikke dere fått barn og greier, da er det slutt på sånt altså [>:]

Romantikk er vel å ta litt for hardt i da![8D] Hvis det å se på TV sammen er romatikk for deg så må jeg innrømme at jeg ble virkelig bekymret for deg![;)]

ORIGINAL: Actrine

ORIGINAL: lenemor

Romantikk er vel å ta litt for hardt i da![8D] Hvis det å se på TV sammen er romatikk for deg så må jeg innrømme at jeg ble virkelig bekymret for deg![;)]

Hvis du kaller det å se tv sammen for en date er jeg minst like bekymret på dine vegne [;)]    [:D][:D][:D][:D]

Back
Topp