Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nahemah
Meg gidder du ikke å hilse på også skal du shoppe med linn???[:(]
Fornærmet![:D]
ORIGINAL: Mille84Hehe, får jeg lov til å henge meg på imorgen eller?[:D]
hihi! Sa jo det, ble helt bråsjenert jeg! Men lover at neste gang hilser jeg! I promise!![:D] Nå vet vi jo hvem hverandre er, så å bare gå forbi hverandre nå hadde vel blitt litt teit?[:D][:D]
Det er bare å si i fra hvis du vil ta en kaffe eller noe da! Eller shopping om du vil det[:D]
Hvor skal dere?
ORIGINAL: Mille84Ja jeg har det, kan sende melding imorgen tidlig når jeg står opp[:D]
hihi! Sa jo det, ble helt bråsjenert jeg! Men lover at neste gang hilser jeg! I promise!![:D] Nå vet vi jo hvem hverandre er, så å bare gå forbi hverandre nå hadde vel blitt litt teit?[:D][:D]
Det er bare å si i fra hvis du vil ta en kaffe eller noe da! Eller shopping om du vil det[:D]
Hvor skal dere?
skal til Jessheim[:)] Har du nr til Linn? Hvis du har det, kan du bare sende mld til henne og høre. Greit for meg vettu[;)][:D]
ORIGINAL: Mille84Det hadde vært supert, har en liten shoppingtrille jeg kan ta med[:D]
ORIGINAL: Mille84Ja jeg har det, kan sende melding imorgen tidlig når jeg står opp[:D]
Hvor skal dere?
skal til Jessheim[:)] Har du nr til Linn? Hvis du har det, kan du bare sende mld til henne og høre. Greit for meg vettu[;)][:D]
Ja gjør det. Er mulig hun ikke skal ha med Syver da, men Emma bli hvertfall med. Skal møte henne 12.30 Hvis du ikke skal ha med gutten din, eller om du har med en vogn som blir ganske liten sammenslått så kan du sitte på med meg hvis du vil?