Nei da..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
får man vel begynne å lage litt tråder når man titter innom da..?
Sitter her, hjemme fra jobb i dag, da sambo som sagt klarte å slite skuldra utav ledd i går.. Han har så vondt bare en mann kan ha..! Men for all del.. Sikkert ikke godt.. [8D]
I morgen kunne min mamma være her litt med de.. [:)] Er ikke så lett å være alene med to små når man bare har en arm å bruke..

Skulder ut av ledd høres faktisk ganske vondt ut[&:], stakkar mann. Og mannfolk får jo alltid litt ekstra vondt da[8D][:D][;)], så skjønner hva du mener ja hehe[:D].

Skulder ut av ledd er visst ekstremt vondt, men ikke si det til han, for det vet han helt sikkert allerede

Har vært stille her i det siste, og jeg kommer ikke til å bidra noe i dagene som kommer heller, jeg skal jo jobbe både i morgen og onsdag... vel, når jeg tenker meg om så jobber jeg jo ikke før to på ettermiddagen, så jeg kommer nok til å være her allikevel [8D]

har også hørt at det er veldig vondt å få skuldra ut av ledd, men jeg skjønner jo at han kanskje har det litt ekstra ille siden han er mann da[8D][;)] hehe

mannen her sukker og stønner og har det bare SÅÅÅÅ fælt om dagen, joda, ok, men han kan jo unngå å gjøre ungene sure i alle fall, så jeg tipper at neste gang jeg foreslår å kjøpe tv til soverommet så er han helt med på det, for han kjeder seg voldsomt nå som han må tilbringe så mye tid der nede, hohoho[:D]

Hehehehe...måtte le litt av den merket jeg. M er også VELDIG syk når han er syk.

Men skulderen ut av ledd....au!!!

Får lage en tråd om ingenting jeg også da, siden det er så lite aktivitet her...

Back
Topp