Nei, Belle!! NEEEEEIIII

Huh?

ORIGINAL: Adrian_å_mamma

ååå neei hva skjer nå da[:-][X(][:(][>:] åååå, gleder meg til å se. blir så irritert over sånn det er mellom de to nå[:@]

neeida, jeg lever meg ikke inni det[8D] hehe.

Hehehe! samme her. Sambo er skikkelig oppgitt. Han sier det er en søppelserie[:-][:-][:-][8D]

hvilken kanal?svensk/dansk tv3?

Haha, hvis jeg nevner home and away så sier sambo; maaaarthhhhaaa.. På dønn etterligning av jack.. Ler meg ihjel[8D][8D]

Dere har myye i vente [;)][8D]

Dere har myyyyye snadder i vente [:D] MYE som skjer fremover..

trodde det var days of our lives,jeg[8D]

ORIGINAL: *LiLLa*

trodde det var days of our lives,jeg[8D]

haha, belle begge steder.. men da hadde det vært; shaaaawwwnn!! [8D]

Tell me, tell me!!!!!!!!!!!!!!!
I hvitt, anyone?
Er der episodene som går på tv2 dere snakker om?

Belle klina med han nye politi-fyren mens Aden sto i døra å så på [:o] (Hun visste ikke det da)

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Tell me, tell me!!!!!!!!!!!!!!!
I hvitt, anyone?
Er der episodene som går på tv2 dere snakker om?

JEG snakket i alle fall om episoden som gikk på tv2 i dag. Jeg kan ikke se på nett.. da blir jeg bare gal, tror jeg.. men samtidig.. hmm..

Hvilken episode gikk på tv2 i dag? Kanskje jeg skal begynne å se på nettet i stedet[:D]

ORIGINAL: Sjakkruta

Belle klina med han nye politi-fyren mens Aden sto i døra å så på [:o] (Hun visste ikke det da)

Tror heller HI handlet om at belle dør av kreft [:(][:(][:(]

Hvor får man sett Home and away på nett??? Og får man sett fra første sesong? Har sååå lyst til å begynne på starten og få med meg absolutt ALLE episodene etter hverandre[:D]
Og hvis ikke det er mulig vil jeg hvertfall få sett dagens episode.Er så mange jeg går glipp av pga jobben[:(]

Back
Topp