Negler

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Korleis gjer dikka det med neglene til dei små?
Eg beit/reiv så menge eg klarte, men når dei vart for harde til det måtte eg finna neglekløpparen. Og den hatar eg! Er livredd for å kløppa av han fingeren :P Men, fant ut at eg må gjera det når han søv. Da er han ikkje lika bevegleg :P

❤️Gutt 24.02.14❤️

Bruker negleklipper, er så vant til å gjøre det fra jobb så er ingen problem. Hender han makker såpass at jeg må utsette til han er litt roligere, men som regel går det helt fint :)

Februar-14 mamma <3

Har tatt i bruk negleklippar jeg også.. Gjør det når han er rolig, gå veldig fint :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bruker neglesaks med avrundet tupp fra apoteket, synes det går greit selv om det tidvis er litt skummelt :p

Lillegutt 5/3-14 <3

neglsaks med avrundet tupp, fungerer veldig bra:) jeg gjør det også når han sover, får tatt det best da:)

Bruker negleklipper beregnet på babyer, kjøpte på barnas hus tror jeg. Har brukt å klippe når han sovnet på meg, men det har han sluttet med, så i går måtte jeg klippe når han var våken. Gikk kjempebra, bare å holde hånda godt fast ;)

Bruker også babysaks, en kjempebillig jeg kjøpte i matbutikken i Sverige. Bare holder fast og klipper jeg. ;) Tar litt tid, men hun synes det er greit. Gjør det alltid på stellebordet, litt som en del av stellerutiner. Klipper en gang i uka ca. :)

Har klippet hele tiden med en ekstra liten negleklipper for babyer. Kan ikke gjøre det i søvne for da våkner hun

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker babysaks fra nuk og klipper i kanten, så river jeg resten. Vi gjør det på stellebordet, funker helt fint :)

sitter på padda!

Har en sånn mini negleklipper fra apoteket.
Eneste som funker her er at hun sitter på fanget mitt med ryggen mot magen min. Så må jeg slå på tv så hun får noe annet å tenke på mens jeg klipper :D

Har klart å klippe henne i fingertuppen en gang. Da ga hun lyd fra seg gitt! Fikk skikkelig dårlig samvittighet men hun var like blid noen straxer etterpå.

Back
Topp