Negler

Nemie

Forumet er livet
VIP
Hvordan klipper dere neglene til de små? Vet man ikke bør bruke neglesaks, men jeg klarer ikke å rive de eller bite de kortere heller.. :confused:

Hvorfor ikke neglesaks?
vi kjøpte en slik baby neglesaks når storebror var baby og brukte på han. Har ikke fått tatt neglene til snuppa fpr jeg aner ikke hvor jeg har lagt den neglesaksa :p

Vi brukte mest neglesaks til vår sønn :-) ingenting r gærnt med det!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Bruker negleklipper. Husker jeg spurte på sykehuset om jeg skulle rive de men fikk beskjed om at det "nye" de anbefalte nå var neglefil...det var jo klin umulig siden de er så myke så bruker klipperen for synes det funker best for oss :-)

Så bra at jeg kan bruke neglesaks eller fil :) På barsel sa de nemlig at jeg ikke skulle bruke det og bare rive eller bite..

Jeg har brukt en neglklipper beregnet på baby:-)

Syns det er litt skummelt og klippe neglene hennes, men må jo gjøre det så hun ikke klorer seg så veldig.

River og biter:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det er visst noe med at nervene ligger veldig langt oppe, så det er lett å klippe for langt ned (om noen skjønte hva jeg mente). Men jeg bruker neglsaks, bare passer på å ikke klippe helt inntil.

Jeg har hørt at neglene blir harde om man begynner å klippe de. Men hvor troverdig den kilden var vet jeg ikke ;)

Jeg har hørt at neglene blir harde om man begynner å klippe de. Men hvor troverdig den kilden var vet jeg ikke ;)

det samme har jeg også hørt.. jeg biter .

Så bra at jeg kan bruke neglesaks eller fil :) På barsel sa de nemlig at jeg ikke skulle bruke det og bare rive eller bite..

Jeg fikk høre det samme på barsel, noe med nerven.. Jeg biter, synes det er kjempe lett når han sover :)

her brukes det sånn baby neglesaks.... tar det etter et bad... beste er vel når de sover, for da er de i ro, men her går det helt bra mens han er våken også :)

Back
Topp