Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Søtnost
Jeg tenker å gjøre neglene mine litt finere, men er så usikker på hva jeg skal velge.
Acryl, gele, fransk manikyr...
Noen som vil dele litt erfaring med meg?
Gele er det bare gele og ikke hvit tupp? He he, litt uerfaren på dette feltet her [:D]
ORIGINAL: jani83
ORIGINAL: Søtnost
Jeg tenker å gjøre neglene mine litt finere, men er så usikker på hva jeg skal velge.
Acryl, gele, fransk manikyr...
Noen som vil dele litt erfaring med meg?
Gele er det bare gele og ikke hvit tupp? He he, litt uerfaren på dette feltet her [:D]
Jeg har hatt begge deler, og syns gele er mer behagelig og neglene blir ikke så harde som de blir med acryl. Kan få fransk manikyr (hvite tipper) med gele også [;)]
ORIGINAL: bessy
Om du prøver med akryl eller gele først spiller ingen rolle, men siden du biter og er vant til korte negler bør du ha de korte til å begynne med for så å heller venne på deg litt lengre etter hvert om du vil ha litt lengde på de. Til å begynne med blir de mest sansynlig forlenget til fingertuppen med tipper siden neglbitere ikke har så mye negl til overs for å legge en form under. Regner med neglene dine vokser litt raskere enn normalt pga. stress, så du bør vel fylle etter med ca. 3 ukers mellomrom til å begynne med. Etterhvert som de vokser, kommer naturneglen din ut også og til slutt blir det kun en vanlig forsterkning på din egen negl så du slipper de tippene [:)] Å forsterke neglene med akryl eller gele er genialt spes. for neglbitere siden de hverken kan bite neglene eller ev. pille på huden rundt neglbåndet [;)] Til å begynne med kan de se bittelitt "klumpete" ut pga. dårlig grunnlag, men etterhvert som naturneglen vokser ut får du en fin og slank negl [:D]
Lykke til!
TUSEN TAKK [:D][:D]