Neglelakk

Babynrto

Forumet er livet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
Eldste på snart 4 har funnet frem neglelakken i skapet mitt og har så lyst til å prøve. Lar dere deres barn få dette? Mannen er super skeptisk [emoji85]

Absolutt! Mi var yngre en det første gangen.. skikkelig pyntejente :)

Ja, mi fant neglelakken i sommer. Og da var hu 2,5. Har kun fått et par ganger:)

Ja, her får gutta neglelakk innimellom. :)

Ja, er sjeldent da, så har ikke sååå dårlig samvittighet for stoffene som er i. Mannen har vært litt restriktiv med det fordi han syns to år er for ungt, men nå får han på 3 det også.

Har alltid hjulpet dem med det når de er store nok til å ønske seg det selv. Det er jo kjempe stas for dem å pynte seg som de voksne gjør.

Har kjøpt giftfri neglelakk til barn fra snails som vi pynter lillemann med av og til, ikke så ofte han husker på det siden jeg sjelden bruker neglelakk selv :)

Toåringen bruker [emoji6]

Tips: HM selger sånne som vaskes av med vann [emoji4]

Har kjøpt giftfri neglelakk til barn fra snails som vi pynter lillemann med av og til, ikke så ofte han husker på det siden jeg sjelden bruker neglelakk selv :)

Giftfri neglelakk hørtes smart ut! Hvis det blir sånn at hun vil pynte seg en del med det fremover skal jeg kjøpe det[emoji4]

Treåringen har fått giftfri, og ikke minst; vaskbar neglelakk som hun pynter seg med av og til [emoji4]

Treåringen har fått giftfri, og ikke minst; vaskbar neglelakk som hun pynter seg med av og til [emoji4]

Tror jeg må kjøpe giftfri og vaskbar ja [emoji4] smart!

Mi på akkurat fire begynte vel i sommer eller noe. Har jeg på vil ho også ha [emoji5] en periode følte jeg det kanskje var litt mye men nå har det vært en lang periode uten [emoji3]

Mi på akkurat fire begynte vel i sommer eller noe. Har jeg på vil ho også ha [emoji5] en periode følte jeg det kanskje var litt mye men nå har det vært en lang periode uten [emoji3]

Blir sikkert litt sånn at de mister interessen når de har prøvd noen ganger [emoji4] Jeg var litt usikker på om de ansatte i barnehagen ville reagere om hun kom med neglelakk, men høres ikke ut som om folk synes det er noe problem så da er det vel greit en gang iblant [emoji85]

Back
Topp