neglelakk

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Alt etter anledning,årstid og hva jeg har på meg;) Bruker for det meste chanel og ciate. Dior er også bra:)

Jeg så en test på tv2 hjelper deg.
Den dyre neglelakken er ikke bedre enn den billige! :) det er hvor på hånda lakken sitter som avgjør hvor det blir slitt. Tommel og pekefinger blir slitt først. Fordi man bruker de fingrene mest.

Jeg bruker mye 'nøytrale' farge. Sølv, lys lilla, lys rosa, lys hvit...

Jeg liker Mary Kay og Essie.

Hvilke farger jeg bruker kommer helt an på anledning og humør.

Elsket Isa dora sin sugar crush, men no elsker jo jeg glitter og stas. ;-)

Bruker ikke så ofte, men når jeg gjør det går det i chanel :) de har så mange fine farger :)

Jeg bruker gelish fra I.B.D, det er en shellack.
Så deilig å ha perfekte negler i 3 uker ca :-D neglene blir lange og sterke av det og!

Sent from my iPad using BV Forum

på tærne har jeg enten turkis, blå eller lilla. På hendene har jeg hvit, lys rosa, lys lilla, sølv eller blank. Kjøper bare depend sine negllakker og er veldig fornøyd med de :-)

Bruker bare slik blank jeg. Merke? nei det vet jeg ikke , kjøpt på cubus og holder i massevis. Ikke mange kronene for det ;)

Japp. I alle mulige farger! Lilla, grønn, rød, svart, grå, blå osv. Lyse farger på sommeren, mørke på vinteren. Elsker litt knalle farger på sommeren og. Bruker Opi 90% av gangene, den sitter ordentlig godt. Bruker den sugar nails fra isadora en gang i blandt fordi den har et par farger jeg liker.

Back
Topp