Neglelakk til barn..

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
.. er det greit? Er det noe som går i kroppen og kan være skadelig?

Min datter på 2,5 år har mast i halvannen uke om neglelakk nå. Regner med hun har det fra noen barnehagen, for jeg eier ikke en eneste en :P Hun er en skikkelig dollejente (skjønner ikke hvor hun har det fra heller.. he he).

Hvis det er ufarlig så vurderer jeg å gi etter denne gang. Hun vil nemlig ha hull i ørene også, og det er ikke aktuelt på MANGE år!

Jeg hadde ikke hatt noe betenkligheter med å lakke neglene til 3 åringen min om hun hadde spurt etter det. Hun har aldri spurt om det og da har jeg heller ikke tatt på henne. :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Sofie får neglelakk av og til, har gjort det i ett års tid nå.
Har aldri hørt om at det går i kroppen, men vet det finnes egne neglelakker for barn, tror det var noe man kunne vaske av, ellers er det jo fint med sånn peel off neglelakk da. :p

Synst det er helt greit... aldri hørt at det er farlig på noen måte... Min hadde dilla på neglelakk i fjord da hun var 3... Hun synst det var veldig stas og vi kjøpte inn alle regnbuens farger... Hun har ikke spurt etter det i vinter, men det kommer nok nå til sommeren igjen ;)

Hvis du googler på neglelakk til barn så kan du lese at det IKKE anbefales at barn bruker neglelakk pga uheldige stoffer. Det finnes neglelakker på ebay uten disse farlige stoffene til barn for billig penge. Anbefaler deg disse på det sterkeste :)

Hvis du googler på neglelakk til barn så kan du lese at det IKKE anbefales at barn bruker neglelakk pga uheldige stoffer. Det finnes neglelakker på ebay uten disse farlige stoffene til barn for billig penge. Anbefaler deg disse på det sterkeste :)
Takk for tips,har en liten prinsesse her som og har mast om neglelakk....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Sleng gjerne på en link til ebay om du har :)

mine får på neglelakk når dem vil. Men jeg tar det av samme dag eller dagen etter.
Det jeg derimot ikke likte var at noen ansatte i bhg hadde lakket neglene til barna.......

Back
Topp