Neglefil til baby

fennikel

Betatt av forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Er det noen som filer negler til baby i stedet for å klippe? Synes neglesaks virker helt forferdelig å få til, men tenker neglefil kan funke bedre? Noen tips til hva som er viktig eller noen gode filer for bittesmå negler?
 
Skulle gjerne selv likt å finne fil som kan fungere bedre enn den saksen som blir brukt er jo kjempe redd for å klippe feil hver gang og hver finger.
 
Er det noen som filer negler til baby i stedet for å klippe? Synes neglesaks virker helt forferdelig å få til, men tenker neglefil kan funke bedre? Noen tips til hva som er viktig eller noen gode filer for bittesmå negler?
En hvilken som helst fil som ikke er for grov. F.eks. glassfil som nevnes over her. Selv bruker jeg en buffer (myk, polstret fil med flere sider).

Jeg synes det er lettest å ha lille liggende på fanget og gjøre det til en liten skravle-/kosestund. Jeg tar tak i en og en finger mens håndflaten hennes er vendt mot meg og holder filen stille mens jeg flytter fingeren hennes frem og tilbake over filen.
 
Brukte negleklipper. Klipper rett av på toppen og bittelitt skrått av sidene for å unngå de skarpeste kantene.
Klarte klippe litt i fingen ved siden av med ett uhell første gang jeg noen gang klippet dem. Merket det ikke før han begynte å gråte :sad010
Syns aldri han hadde myke nok negler til å klare å rive eller bite dem.
Neste unge blir det nok den elektriske filen. Den ser genial ut.
 
Back
Topp