Negativt...

Prøver21

Lykkerus <3
Idag morges når jeg var kommet på jobb begynte jeg å blø! Egentlig så var testdagen nå på lørdag som kommer. Men innså jo fort at dette forsøket endte negativt som fryktet!

Klarte ikke å være på jobb så jeg reiste hjem igjen. Ringte haugesund for å høre hva jeg skulle gjøre. Vi ble enige om at vi skal hive oss på en gang til og prøve med de to eggene vi har igjen ( to b egg som er fryst sammen) har ikke helt troen på dette men..

Er så utrolig lei av negative resultater. tok en test også for å være sikker.. negativ som ventet.

Så da er det bare å vente å se når vi er i gang igjen... nervøs.. siste fryseforsøket vi har før vi må igjennom hele "dritten" igjen!

Beklager.. jeg måtte bare få det ut!

nei :( trist, stor klem til deg..
frykter jeg er i samme båt som deg... og vet ikke å mye mer jeg heller orker...

Jeg kan ikke annet enn å si at jeg fryktelig lei meg på deres vegner... :( Det er så urettferdig :( Håper at det snart ordner seg <3

Trist å høre :(
Sender mange klemmer ♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ååh, nei, så trist :'(
Klemmer <3 Håper virkelig neste forsøk er det som skal til for dere! :) Krysser fingrene! X

Sender en god klem! Det er fryktelig tungt med disse nedturene, men en dag er det din tur og da er alt det negative glemt. Håper dere har hell med dere på fryseforsøket!

Off..Så ufattelig trist å høre! :(
Krysser fingrene for at det klaffer for dere neste gang.
Sender deg en trøsteklem :)

Tusen takk for alle klemmer :) Setter utrolig pris på det! Er så godt å ha dere her inne :) I tøffe tider er det bra å vite at vi ikke er alene. Vi er flere som kjemper samme kamp. Og jeg håper av hele mitt hjerte at vi alle sammen skal lykkes en gang :) <3

Så trist! Håpar sånn at du lykkast med dine siste fryseegg slik eg gjorde! Sender deg ein god dose babystøv!

Back
Topp