Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: glmag
Ingen som har noe negativt å si om den??? Skal se på den i morgen... Har hørt mye positivt, men greit å veie opp litt...
ORIGINAL: Sjefsgaupa
Ingen som har noe negativt å si om den??? Skal se på den i morgen... Har hørt mye positivt, men greit å veie opp litt...
Veldig liten kapasitet i kurven under. (Den tåler bare 4 kg, altså ca 4 pakker melk) I noen tilfeller vanskelig å bruke annet utstyr enn Bugaboo til den og Bugaboo-tilbehør er dyyyrt. Ikke vuggefunksjon som på f.eks Simo og Emmaljunga og ikke spes fjæring.
ORIGINAL: FlotteLotte
Jeg har ikke denne vogna,sett flere i bhg til snupp. Er den ikke veldig lav?
Og hvordan er det egentlig å sove i den "dumpa" i sportsdelen?[8|]
At noen synes den er stygg, endrer ikke mitt syn på den... Men om det er andre ulemper man burde være klar over før man evt. kjøper en så dyr vogn.
Vi hadde Emmaljunga Edge duo combi. Kjempefornøyd!!! Men jeg har plager med rygg/skuldre/nakke, og må ha en lettere vogn. Så vi har solgt Emmaljungaen.
ORIGINAL: Lisekir
At det er et veldig kjent fenomen at skruene detter ut av hele ramma blir sjev.. gå på NM og vogndilla så vil du se at det er maaaaange som klager på dette.. understella er en svakhet på de... der kan det faktisk være lønnsomt å kjøpe brukt slik at man vet om understellet har hatt problemer.. jeg kjenner 3 stk som har bugaboo, dette har sjedd det alle 3.. de har fått nye understell med engang, så bugaboo er klar over problemet..
så ligner den jo på en rulator da[8D] men der er jo smaken som baken, delt.. så det må du ikke høre på[;)]