Negative tester

Det kan nok høres ut som sykluskluss etter avslutning på prevensjon. Men legg ut en av de svake testene dine så vi får se :) eggløsningen kan ha kommet en del senere enn forventet.

spennende. Det kan jo være at egget har brukt lang tid på å feste seg, pluss at det er svak hcg oppgang.. Får du vite svaret med en gang hos legen?

Hei!

Jeg har ikke skrevet så veldig mye her før, men jeg har fulgt med på maigruppa en stund nå. Jeg hadde første blødningsdag i siste menstruasjon den 11. August. Det er ikke så lenge siden jeg slutta på p-piller, men syklusen min har vært rundt 33-35 dager. Akkurat nå er jeg på syklusdag 41, og jeg skulle hatt menstruasjon for over en uke siden. Jeg har tatt maaaange tester, noen få har vært supersvake, muligens bare skyggestrek eller innbilning. Om jeg er gravid er jeg i dag 5+0 og fortsatt ikke fått en positiv test. Burde jeg ringe legekontoret og spørre om å ta en blodprøve? Er så sykt redd for å bli avvist, og at jeg må gå i uvisshet enda lengre. Også er det ganske typisk at om jeg ringer i dag, og får time i morgen så har mensen kommet. Hva burde jeg gjøre?

Kan du legge ut bilde av temperatur-skjemaet?=)

Back
Topp