Negative tester :-(

Lykkeliten*

Betatt av forumet
Jeg hadde noe jeg trodde var en veldig svak positiv test på fredag sist uke. (Skal merke at den var så svak at en nesten ikke kunne se det, og lurer nå på om jeg kan ha ønsket det så sterkt, at jeg har innbilt meg en liten strek :-/).

Tok ny test i dag morges, og den var negativ - ikke antydning engang! Dette var en test fra billigtester, og den jeg tok på fredag var cb. Har ikke blødd, og heller ikke hatt smerter. Kan jeg ha mistet? Eller kan den hende jeg rett og slett ikke har vært gravid? Trodde en strek var en strek uansett..

Har ellers hatt veldig ujevne sykluser de siste mnd, og aner egentlig ikke nøyaktig når jeg hadde EL. Har fortsatt et lite håp om at det har klaffet denne mnd, og at jeg bare er veldig tidlig på vei og lite Hcg i kroppen. Skal teste igjen til helga, dersom TR ikke dukker opp før det.

Noen som har erfaring med dette? Er testene fra billig-tester mindre sensitive enn de fra CB?
 
En strek er vel en strek, men så er det jo alltid et men :P...
Hvis streken er like bred som test streken og rosa, så er det en strek... men viss den ikke er det så er det ikke en strek..... Det er et mareritt å holde på å tyde streker...
Men viss ikke TR har kommet enda så er det jo et håp =)
 
Da kan jeg si at det ikke var en strek - den var veldig tynn og svak. Jeg håper så veldig det blir en positiv test i helga da! Kjenner jeg er forferdelig utålmodig med all denne ventingen og testingen :-/

Takker for svar, og gratulerer så masse igjen med din positive test :-)) Ser dere har vært prøvere noen mnd, dette er første for oss, og egentlig var det ikke helt planlagt. Men nå som jeg har kjent litt på tanken igjen, ønsker både jeg og mannen min en liten til i hus :-)
 
Jeg tok forst en "billigtest", og den streken var så svak at jeg var usikker på om jeg så syner :p

men følte på meg at jeg var gravid så tok en til test noen dager etterpå, der det sto #gravid 1-2) :D

Testene fra rfsu er faktisk veldig sensitive, så om de har dem på f.eks rema 1000 der du bor (henger sammen med kondomene i butikken, lilla pakning), så kjøp en sånn! De kan du teste veldig tidlig på =)

Krysser fingrer og tær for deg jeg! :)
 
hvis jeg tar billigstrimmel nå, så får jeg negativ, tar jeg CB, så får jeg positiv :)
 
Hmm, tror kanskje jeg må kjøpe meg noen nye tester da, og ta en test til helga igjen! Håpe, håpe :-D
 
Anbefaler deg digitaltester! Da slipper du å overhodet stusse over resultatet. Jeg kjøpte min på vitus apotek nå, til og med på tilbud :P uten å vite det. 122 kr. Da med ukeindikator. Håper du får positiv test!! Lykke til!
 
Back
Topp