negative tester, men gravid?

sasja

Forelsket i forumet
Er det noen her inne som har hatt negative tester ,men var alikavel gravid.?
Jeg er 1 uke over tiden. har tatt 3 negative tester. På fredagen var jeg hos legen og tok blodprøve. Den kunne måle hcg tidlig og var mer nøyaktiv. Har noen av dere tatt denne?????

På meg har ikke testene slått ut før minst ti dager på overtid...

Hei!
Lurer på noe av det samme selv...
TRINE5: hadde du tydelige graviditetstegn imellomtiden da? Var tempen mye høyere enn vanlig?

Testene kan slå negativt feil (men ikke positivt feil - så sant man ikke har hatt en abort).
Men hvor lenge over tiden den kan slå feil vet jeg ikke.
Blodprøven skal i alle fall vise riktig. Jeg tok gr.test 2 dager etter forventet mens og fikk veldig positiv test, og tok blodprøve 7 dager etter forventet, og hadde i følge legen veldig høye verdier, så hos meg var det aldri noe tvil...

Ei venninne av ei venninne av meg (så jeg skal ikke garantere for hvor sant det er) hadde mange negative tester - og mensen - frem til 3 mnd ut i svangerskapet...

Lykke til med resultatet av blodprøven!

tok min første test ca 5 dager over, men den var negativ. Tok ny test ca 14 dager over å da var den positiv!

Jeg jobber sammen med ei som sah at Ingen tester slo ut på henne, Husker Ikkje hvorfor.
Men hun MÅTTE i vært fall få bekrefte begge svangerskapene sine med blodprøve for og få positivt svar på di.... [:D]

Tok negativ test ett par dager etter mensen skulle ha kommet,ei drøy uke etterpå var den positiv.På ultralyd viste det seg at jeg var ei uke kortere på vei enn hva syklus skulle tilsi.Eggløsning skjer ikke alltid 14 dager før mensen,ikke hos alle.

Back
Topp