negative reaksjoner

tiriltunge

Glad i forumet
Marsmagi 2025
andre som tror de får negative reaksjoner på at dere er gravide?[&:] siden jeg fødte før snart 9mnd sia regner jeg med familie og sånn blir litt sjokkert og sikkert ikke blid me engang[8|]mannen er enebarn så der blir det vel hannes foreldre gla,for flere barnebarn,...verre med min
 
Faren til samboeren min var litt negativ, syntes det var uansvarlig og lite gjennomtenk.Veldig hyggelig å få den slengt i fjeset. Men nå er han litt sær da. Han trenger vel bare litt tid. Foreldrene mine ble veldig glade, så det bra hvertfall :) Er ikke så mange som vet det ellers, men tror ikke noen andre kommer til å være negative til det, håper jeg hvertfall [:D]
 
nei enkelte kan lære seg og ikke si det man tenker,...er spent her i gården hva jeg får slengt..[8D]
 
Ja,sant! Vi er jo kjempeglade,så dumt når noen ødelegger gleden litt.
 
Kvir meg litt til å meddele det til familien, dette fordi det kommer helt i slutten av utdanningen min, å dem sikkert mener at jeg burde fullført før vi tenkte barn. Men når det ikke blir helt som man har planlagt er det vanskelig. I tillegg har vi jo snakket om barn i en evighet nå, så det kan jo seff virke som om man har planlagt..uff...håper de tar det med et smil..har sagt til sambo at jeg vil vente lengst mulig med å si det, selv om jeg får dårlig samvittighet ved å dra små løgner i blant..ikke enkelt[&:]
 
her blir gudsjelov alle veldig glade[:)] har sagt det til pappa og stemora mi,og de håper veldig på at alt skal gå bra denne gangen .de støtter oss 110 %.
 
sitter med samme følese som deg, mini er 10 mnd.. Blir nok en god stund til jeg sier noe
 
Å ja vet att det kommer til å bli mange negative raksjoner...
Så derfor jeg ikke gidd å si noe....Gleder meg heller over spiren så kan heller folk få vite det når magen vokser....
 
Er enig der. Må si at jeg beundrer de yngste her inne som skal ha baby. Syntes dere er veldig flinke jeg og ikke minst tøffe. Folk får si hva de vil, men det er jo en selv som vet hva en vil og hva en klarer, så syntes det er dumt av andre å blande seg opp i det. De må jo få lov å være beskymret, men heller prøve å være støttendes, enn negativ! Mener jeg da hvertfall [:D]
 
ORIGINAL: tiriltunge

andre som tror de får negative reaksjoner på at dere er gravide?[&:] siden jeg fødte før snart 9mnd sia regner jeg med familie og sånn blir litt sjokkert og sikkert ikke blid me engang[8|]mannen er enebarn så der blir det vel hannes foreldre gla,for flere barnebarn,...verre med min

 
nei absolutt ikke.. her jublet de av glede, selv om prinsessa bare er 3 mnd he he... men nå har jo vi fått beskjed som sagt at vi ikka kan få barn.. så alle ser på det som ett mirakel[:D]
 
Jeg gruet meg veldig til å si det til mamma, for hun tenker alltid på konsekvenser, og det har hun gjort med alle tre ungene mine. Er bare vi som har unger enda, på begge sider, altså, bare vi som har gitt noen barnebarn enda. [8D] Og da blir det jo litt spesielt, men etter det er fordøyet, så er alle bare kjempe glade og gleder seg!! [:D]
 
ORIGINAL: connie83

ORIGINAL: tiriltunge

andre som tror de får negative reaksjoner på at dere er gravide?[&:] siden jeg fødte før snart 9mnd sia regner jeg med familie og sånn blir litt sjokkert og sikkert ikke blid me engang[8|]mannen er enebarn så der blir det vel hannes foreldre gla,for flere barnebarn,...verre med min


nei absolutt ikke.. her jublet de av glede, selv om prinsessa bare er 3 mnd he he... men nå har jo vi fått beskjed som sagt at vi ikka kan få barn.. så alle ser på det som ett mirakel[:D]

 
Oi, så bra da connie83! Får du to på samme året kanskje ;)
 
ORIGINAL: Mummyme

ORIGINAL: connie83

ORIGINAL: tiriltunge

andre som tror de får negative reaksjoner på at dere er gravide?[&:] siden jeg fødte før snart 9mnd sia regner jeg med familie og sånn blir litt sjokkert og sikkert ikke blid me engang[8|]mannen er enebarn så der blir det vel hannes foreldre gla,for flere barnebarn,...verre med min


nei absolutt ikke.. her jublet de av glede, selv om prinsessa bare er 3 mnd he he... men nå har jo vi fått beskjed som sagt at vi ikka kan få barn.. så alle ser på det som ett mirakel[:D]


Oi, så bra da connie83! Får du to på samme året kanskje ;)

 
ja kanskje det eller så får jeg 2 i samme mnd men forskjellig år [;)]
 
Back
Topp