x1xPastella
Forumet er livet
har vært veldig sikker på at nå har det klaffa!!! Men ikke i dag nei!!! Fikk svar på progesteronprøven og den var litt lav syns nå jeg... Ikke det at jeg har peiling på det egentlig, men ettersom jeg leste på infertility.com så skal det stige sammen med hcg... hmmm
Jaja i mårra er det dag 28, så onsdag kommer vel TTR på beøsk...
Har ikke kjent etter noe symptomer i dag og de har heller ikke vært her for da hadde jeg kjent dem.
I helga har jeg hatt de samme symptomene som forrige uke...
- kvalme
- Ømme og jeg trur noe voksende brystvorter
- Vondt/støl i bekkenet, men avtatt.
Har kommet nå i helga, ikke vært før
- Fort fett hår
- kviser
- Skikkelig dårlig kondis når det er noe jeg skulle gjøre
Testa på lørdag (4 dager før ikm) og den var selvfølgelig negativ...
I dag er de som blåst bort alle sammen, eller nei ikke helt har skikkelige mensmurringer i dag... JAJA jeg er sikker nå på at mensen kommer!!! Men jeg håper Tammis har det så fint hos seg at hu velger å bli der!!!
Jeg vil forresten takke alle sammen for støtten... I helg ahar det vært hardt uten babyverden altså... Godt vi har msn og alternativer!!!
Jaja i mårra er det dag 28, så onsdag kommer vel TTR på beøsk...
Har ikke kjent etter noe symptomer i dag og de har heller ikke vært her for da hadde jeg kjent dem.
I helga har jeg hatt de samme symptomene som forrige uke...
- kvalme
- Ømme og jeg trur noe voksende brystvorter
- Vondt/støl i bekkenet, men avtatt.
Har kommet nå i helga, ikke vært før
- Fort fett hår
- kviser
- Skikkelig dårlig kondis når det er noe jeg skulle gjøre
Testa på lørdag (4 dager før ikm) og den var selvfølgelig negativ...
I dag er de som blåst bort alle sammen, eller nei ikke helt har skikkelige mensmurringer i dag... JAJA jeg er sikker nå på at mensen kommer!!! Men jeg håper Tammis har det så fint hos seg at hu velger å bli der!!!
Jeg vil forresten takke alle sammen for støtten... I helg ahar det vært hardt uten babyverden altså... Godt vi har msn og alternativer!!!