Negativ

x1xPastella

Forumet er livet
har vært veldig sikker på at nå har det klaffa!!! Men ikke i dag nei!!! Fikk svar på progesteronprøven og den var litt lav syns nå jeg... Ikke det at jeg har peiling på det egentlig, men ettersom jeg leste på infertility.com så skal det stige sammen med hcg... hmmm

Jaja i mårra er det dag 28, så onsdag kommer vel TTR på beøsk...

Har ikke kjent etter noe symptomer i dag og de har heller ikke vært her for da hadde jeg kjent dem.

I helga har jeg hatt de samme symptomene som forrige uke...
- kvalme
- Ømme og jeg trur noe voksende brystvorter
- Vondt/støl i bekkenet, men avtatt.

Har kommet nå i helga, ikke vært før
- Fort fett hår
- kviser
- Skikkelig dårlig kondis når det er noe jeg skulle gjøre

Testa på lørdag (4 dager før ikm) og den var selvfølgelig negativ...

I dag er de som blåst bort alle sammen, eller nei ikke helt har skikkelige mensmurringer i dag... JAJA jeg er sikker nå på at mensen kommer!!! Men jeg håper Tammis har det så fint hos seg at hu velger å bli der!!!

Jeg vil forresten takke alle sammen for støtten... I helg ahar det vært hardt uten babyverden altså... Godt vi har msn og alternativer!!!

huff ja, kjenner følelsen. Det er til å bli rar av når man skal tolke alle signalene kroppen sender ut (eller ikke sender ut)! Ønsker deg i hvertfall lykke til! Trøsta får være at det ikke er så lenge til du får vite helt sikkert. Det verste er vel uvissheten.....
Krysser i hvertfall fingrene Pastella!

Takk misin!
Jo det er nok det verste å sitte her å være uvuss!
Men men da vet jeg at kroppen fungerer nå da så vi får bare kose oss videre i halmen...

ja stå på vennen[:)] det klaffer, eller har klaffet tror eg då..[;)]

Så kjedelig at testene ikke har vist positivt da...men det er jo også tidlig å teste enda..

Skjønner ikke noe av dette progresterongreiene jeg...må du ha høye verdier hvis du er gravid?

Kan man ikke ha lave verdier av dette i begynnelsen også, akkurat som med hCG?

Vil så gjerne at det klaffer for deg nå, pastella!!

Trøsteklem, M

Jeg er ikke sikker jeg monica! Men det kan vel hende det! Jeg har ikke peiling på dette jeg heller!!!

Tusen takk for deres oppmuntrende ord...
Får håper jeg blir gledelig overraska da...

Ja, det håper jeg også..

Du har liksom hatt så mange tegn at jeg har fått en skikkelig god følelse av at du er gravid.

Det tror jeg fortsatt altså!!

Kanskje noen på gravid-forumet vet dette med progresteron og sånt??!! Vanskelig sånne saker gitt!!

Jeg krysser fingrene for deg, og satser på at du nå er innhaver av en huleboer i magen!!

Klem, M

ja, det hjelper å tenke litt på den måten. At systemet funker! Men nå har nok du ventet mye lenger enn meg da, så jeg kan i grunnen ikke uttale meg om venting.... Men jeg tror jeg har en fornemmelse av hvor laaaangtekkelig ventetiden kan være!! Men det passer fint med mye sengekos i høst- og vintermørket. Vi får gjøre det beste utav det og nyte det[;)]

Håper virkelig det blir klaff for deg Pastella, nå er du neste! Det blir et skår å vår (som akkurat er blitt gravid) glede når det går så sakte med sånne som deg. Du aner bare ikke hvor jeg ønsker at det skal gå bra for deg/dere denne mnd. Håper virkelig Tammis har fått di tante åsså på besøk [;)]

Skal virkelig krysse alt for deg!

Go stå på klem fra kathrine

Du er då god du godhjerta!
Tusen takk

Back
Topp