Negativ?

Kom den etter tidsfristen? Kan være falsk da. Men det er sjeldent det er falsk positiv, så ville tatt ny i morgen. At den lå ved eggløsningtesten har ikke noe å si, kan ikke smitte over :)

Råder deg virkelig bare til å gå til legen når du får så mange udefinitive svar. Skjekk hcg med 48t mellomrom.

Noen har et lavt nivå av hcg i kroppen naturlig, som kan slå ut på sensitive g-tester.

Uansett bør du bare få avklart det hos legen på dette punktet når du får så mange uklare svar.

Råder deg virkelig bare til å gå til legen når du får så mange udefinitive svar. Skjekk hcg med 48t mellomrom.

Noen har et lavt nivå av hcg i kroppen naturlig, som kan slå ut på sensitive g-tester.

Uansett bør du bare få avklart det hos legen på dette punktet når du får så mange uklare svar.
Ja veldig uklare svar når testen sier gravid og så har mensen. Enig der.

Jeg tok en gang lh-test, la den ved siden av en gravidtest. De var borti hverandre. Da ble gravid testen positivt. Jeg var ikke gravid. Så jeg tror fargestoffet dessverre kan smitte over. Ta en ny i morgen og ikke legg den ved siden av en lh-test.

Fargestoff kan smitte over, opplevd det flere ganger som jeg tror flere påpekte i en av de andre trådene dine. Tester bør aldri være i nærheten av hverandre :) Anbefaler deg også å slutte å teste så mye på tidspunkter i syklus hvor du vet du ikke kan være gravid, er det ikke slitsomt å hele tiden lure så mye? :Heartred Om mensen kommer etter negativ test, er det rett og slett umulig at man blir gravid før et par dager etter neste eggløsning. Ville også investert i en digital test som viser gravid/ikke gravid, så du slipper å lure med så få dager mellomrom regelmessig.

Fargestoff kan smitte over, opplevd det flere ganger som jeg tror flere påpekte i en av de andre trådene dine. Tester bør aldri være i nærheten av hverandre :) Anbefaler deg også å slutte å teste så mye på tidspunkter i syklus hvor du vet du ikke kan være gravid, er det ikke slitsomt å hele tiden lure så mye? :Heartred Om mensen kommer etter negativ test, er det rett og slett umulig at man blir gravid før et par dager etter neste eggløsning. Ville også investert i en digital test som viser gravid/ikke gravid, så du slipper å lure med så få dager mellomrom regelmessig.
Enig med det Hjerteliten skriver om at det ikke er noe poeng å ta graviditetstester andre tidspunkter i syklusen. Har du nettopp hatt mens er det minst 14 dager før du kan oppdrive en positiv test, avhengig av hvor lenge du blør og når du får eggløsning (og hvor raskt egget fester seg).

Heller test etter eggløsning fra rundt CD 10, og frem til positiv test, deretter vent minst 6-10 dager etter EL for å teste om du er gravid. På 14. dagen etter EL skal alle graviditetstester vise med 99% sikkerhet om du er gravid.

Back
Topp