Negativ...

QueenS

Andre møte med forumet
Hei :)

Har hatt en del symptomer på at jeg er gravid
•vont i korsrygg og bekken
• kvalme
• ekstreme ømme bryst
• humørsvigninge
• føler meg oppblåst, mest på kvelden
•Smerte i magen nede ved trusekante

Tok to CB tester . Å var svak strek på begge. Skrekene var blå så er ikke skyggestrek. Dagen etter tok jeg ny test (annet merke) å fikk negativ .. tok en etter det med morgenurin å ble negativ igjen..

Har forsinket mens..
Håper så indelig at jeg er gravid men begynner å tvile side jeg har fått negativ i etterkant

Hjelp?
Kan det hende at jeg er så tidlig på vei at jeg ikkje har så mye hCG i meg at d ikke kommer fram nok på testen ?
Noen som har opplevd det samme ?

CB viser ofte strek uten at man er gravid, dessverre. Vent 1 dag eller 2 og test med en annen type, eventuelt mål hcg hos legen. Det kan også være "innbilt" svangerskap og at du ønsker det så mye at mensen uteblir.

Jeg har opplevd det samme som deg! Men etter 7 dager forsinket mens testene begynne vise stark strek! Ikke mist håp!

Jeg har opplevd det samme som deg, to ganger. Da har det vært kjemiske graviditeter dessverre. Men ikke gi opp, kan jo hende det er noe i det!

Med førstemann testet jeg negativ tre dager over ikm, og så testet jeg ikke igjen før en uke over ikm, men da var den tydelig positiv. Så jeg produserte nok hcg seint den gangen. Håpet er ikke ute for deg enda, og jeg krysser fingrene for at du får en positiv test snart :)

Back
Topp