Høstbarnet
Lykkelig mamma til Sarah Madelen <3
Sitter her med mine daglige tanker, (hiver da bare ned noen bokstaver på ett hvitt ark ) jeg er førstegangs fødende burde være overlykkelig. MEN det er jeg desverre ikke, frykten for å føde overdøver alt det posetive. Jeg føler at alle andre er overlykkelige og ikke har noen slags form for angst for dette uvitende som skal skje. Å når man da først ikke er en person som holder inne tankene sine å gjerne sprer det rundt seg som en tornado blir man da heller uglesett. Hva skal man gjøre for å snu det hele til noe posetivt??
Å ikke minst fra den dagen magen begynner å bli synlig da er man plutselig allemannseie?? Hva er det med det?? Er det da slik at hver gang jeg ser en mann eller en kvinne med en stor rund mage at jeg da har fri tilgang til å ta for meg???? Nei dette forstår jeg faktisk ikke.....hadde vert fint å hørt fra noen som sitter med de samme følelsene som ikke mener at alt ved dette er rosenrødt....
Å ikke minst fra den dagen magen begynner å bli synlig da er man plutselig allemannseie?? Hva er det med det?? Er det da slik at hver gang jeg ser en mann eller en kvinne med en stor rund mage at jeg da har fri tilgang til å ta for meg???? Nei dette forstår jeg faktisk ikke.....hadde vert fint å hørt fra noen som sitter med de samme følelsene som ikke mener at alt ved dette er rosenrødt....