Negativ

x1xPastella

Forumet er livet
el test i dag så da trenger vi ikke ha sex mer denne mnd.... hehehehehehehehe...

Ja, det er godt for alt man slipper å gjøre[:D][;)]

Men seriøst pastella - synd at du ikke har el denne måneden - kanskje du har et egg i kroppen som ønsker å bli "desemberbarn"[;)] og som klamrer seg fast en stund til??

neineinei... den har jo vært positiv... Var det på søndag!!!

Håper det har klaffa nå pastella[:D]

Ja om ca 14 dager... Uff de er så lange de dagene som kommer nå... Får vite før det om det er riktig at jeg har hatt el da...

Du har helt sikkert hatt EL, og da skulle du jo måke ungene ut av huset og hoppe i bingen...regner med at det gikk i boks!! Kjekt å slippe å ha sex resten av måneden for det er jo sååå kjedelig...*fniiiiis*

Krysser fingrene for deg, Pastella. Har nå blåst videre masse babystøv jeg har funnet her inne!!

Lykke til vennen min!!

Klem, M

Du har helt sikkert hatt EL, og da skulle du jo måke ungene ut av huset og hoppe i bingen...regner med at det gikk i boks!! Kjekt å slippe å ha sex resten av måneden for det er jo sååå kjedelig...*fniiiiis*

Krysser fingrene for deg, Pastella. Har nå blåst videre masse babystøv jeg har funnet her inne!!

Lykke til vennen min!!

Klem, M

Hehe... Joda sparka ut ungene ja. Og det var deili... Beordra gubben i dusjen etter at jeg hadde vært der å så blei det humping og bumping vet du... Moro det..

Ja det er jo bare slit å ha sex så det er godt jeg slipper det resten ev mnd nå... Tjihi... neppe...[;)]

Takk for babystøvet, sender noe tilbake til deg for du trenger det du å

Håper det klaffer for deg no!!

Herlig å slippe den der sexen altså!!! Such a draaag [;)] hehehehe

Hei alle sammen! [:D]
jeg er ny her inne, og finner ikke fram så lett enda... mulig dette innlegget skulle vært et annet sted. vel, jeg har et spørsmål til dere. jeg hadde siste mens 14/12 og eggløsning ca 28/12. jeg har litt ujavne sykluser, så jeg er ikke helt sikker på når jeg skal ha mens. klarte ikke å vente, så jeg tok en test (CB) på fredag. den ble umiddelbart negativ. javel, tenkte jeg, det er jo tidlig enda, og tok meg en dusj. da jeg kom ut av dusjen og kikket på testen igjen (det er en magisk tiltrekningskraft med sånne tester! [:D]) var den klar positiv! men da hadde det jo gått en stund, og på pakningen står det at man skal se bort fra alle endringer etter 10 min. men kan en test virkelig vise positiv om den er negativ, selv etter en tid? noen som har opplevd/hørt om dette før?
jeg testet forøvrig igjen i dag, og da var den negativ. men det er fortsatt før mens, så jeg håper og tror det bare er for tidlig enda... føler meg gravid. oppblåst, vondt i pupper (rare/ømme/stikkinger) hadde mens murringer i forrige uke, og har masse stikkinger (som eggløsningssmerter) jeg er trøtt og tiltaksløs, og hadde spotting i går, som er borte i dag. jeg har fra før en jente på 3,5 år, og dette er de samme symptomene som da jeg gikk med henne. og like tidlig. jeg har aldri ømme pupper før mens heller for øvrig. og ikke slike stikkinger i magen heller. kun ved eggløsning. dvs èn dag i mnd.
så nå venter jeg bare (utlmodig!!!) for å se om mensen kommer eller ikke.... og gjør den ikke det, tester jeg igjen i slutten av uka.
blir veldig takknemlig om noen kan svare meg på dette! syns det der var litt rart..... [:-]

hilsen førstegangsbesøker på babyverden, men som ER i babyverden! [:D]

aha - jeg misforsto jeg da... Vel, enda bedre nyheter da - el og du slipper mer sex[:D][:D]

Håper det har klaffet denne gangen da... Om du må vente et par uker til med å teste så kan du gå og telle timer med meg... jeg skal teste neste onsdag (om ikke tanta rekker å dukke opp her først da...)

da teller jeg med deg først og krysser alt jeg har for at det har klaffa for deg... Til og med beina kan jeg krysse nå... [;)]

ORIGINAL: bleiesmurfen

Hei alle sammen! [:D]
jeg er ny her inne, og finner ikke fram så lett enda... mulig dette innlegget skulle vært et annet sted. vel, jeg har et spørsmål til dere. jeg hadde siste mens 14/12 og eggløsning ca 28/12. jeg har litt ujavne sykluser, så jeg er ikke helt sikker på når jeg skal ha mens. klarte ikke å vente, så jeg tok en test (CB) på fredag. den ble umiddelbart negativ. javel, tenkte jeg, det er jo tidlig enda, og tok meg en dusj. da jeg kom ut av dusjen og kikket på testen igjen (det er en magisk tiltrekningskraft med sånne tester! [:D]) var den klar positiv! men da hadde det jo gått en stund, og på pakningen står det at man skal se bort fra alle endringer etter 10 min. men kan en test virkelig vise positiv om den er negativ, selv etter en tid? noen som har opplevd/hørt om dette før?
jeg testet forøvrig igjen i dag, og da var den negativ. men det er fortsatt før mens, så jeg håper og tror det bare er for tidlig enda... føler meg gravid. oppblåst, vondt i pupper (rare/ømme/stikkinger) hadde mens murringer i forrige uke, og har masse stikkinger (som eggløsningssmerter) jeg er trøtt og tiltaksløs, og hadde spotting i går, som er borte i dag. jeg har fra før en jente på 3,5 år, og dette er de samme symptomene som da jeg gikk med henne. og like tidlig. jeg har aldri ømme pupper før mens heller for øvrig. og ikke slike stikkinger i magen heller. kun ved eggløsning. dvs èn dag i mnd.
så nå venter jeg bare (utlmodig!!!) for å se om mensen kommer eller ikke.... og gjør den ikke det, tester jeg igjen i slutten av uka.
blir veldig takknemlig om noen kan svare meg på dette! syns det der var litt rart..... [:-]

hilsen førstegangsbesøker på babyverden, men som ER i babyverden! [:D]

da tror jeg faktisk du er gravid. Siden testen ble positiv. Ta en ny med morgenurin

ja, gjør det - men ikke fortell mannen din hvorfor da, for kanskje han kommer etter meg (vil ikke ha bank.. vil ha barn...[;)])

Back
Topp