x1xPastella
Forumet er livet
el test i dag så da trenger vi ikke ha sex mer denne mnd.... hehehehehehehehe...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har helt sikkert hatt EL, og da skulle du jo måke ungene ut av huset og hoppe i bingen...regner med at det gikk i boks!! Kjekt å slippe å ha sex resten av måneden for det er jo sååå kjedelig...*fniiiiis*
Krysser fingrene for deg, Pastella. Har nå blåst videre masse babystøv jeg har funnet her inne!!
Lykke til vennen min!!
Klem, M
ORIGINAL: bleiesmurfen
Hei alle sammen! [:D]
jeg er ny her inne, og finner ikke fram så lett enda... mulig dette innlegget skulle vært et annet sted. vel, jeg har et spørsmål til dere. jeg hadde siste mens 14/12 og eggløsning ca 28/12. jeg har litt ujavne sykluser, så jeg er ikke helt sikker på når jeg skal ha mens. klarte ikke å vente, så jeg tok en test (CB) på fredag. den ble umiddelbart negativ. javel, tenkte jeg, det er jo tidlig enda, og tok meg en dusj. da jeg kom ut av dusjen og kikket på testen igjen (det er en magisk tiltrekningskraft med sånne tester! [:D]) var den klar positiv! men da hadde det jo gått en stund, og på pakningen står det at man skal se bort fra alle endringer etter 10 min. men kan en test virkelig vise positiv om den er negativ, selv etter en tid? noen som har opplevd/hørt om dette før?
jeg testet forøvrig igjen i dag, og da var den negativ. men det er fortsatt før mens, så jeg håper og tror det bare er for tidlig enda... føler meg gravid. oppblåst, vondt i pupper (rare/ømme/stikkinger) hadde mens murringer i forrige uke, og har masse stikkinger (som eggløsningssmerter) jeg er trøtt og tiltaksløs, og hadde spotting i går, som er borte i dag. jeg har fra før en jente på 3,5 år, og dette er de samme symptomene som da jeg gikk med henne. og like tidlig. jeg har aldri ømme pupper før mens heller for øvrig. og ikke slike stikkinger i magen heller. kun ved eggløsning. dvs èn dag i mnd.
så nå venter jeg bare (utlmodig!!!) for å se om mensen kommer eller ikke.... og gjør den ikke det, tester jeg igjen i slutten av uka.
blir veldig takknemlig om noen kan svare meg på dette! syns det der var litt rart..... [:-]
hilsen førstegangsbesøker på babyverden, men som ER i babyverden! [:D]