Negativ...

~Tintus~

Gift med forumet
Så gikk det ikke denne gangen heller. Testen jeg tok i dag var negativ. [:(]

Etter over 8 år med prøving, orker vi ikke å være med på denne prøverørskarusellen mer.
Men prøvere kommer vi jo uansett til å være da...[;)]

Så utrolig trist da!!!![&o]......prøve å fokusere på det positive dere allerede har..selv om det nok er vanskelig når man ønsker en til....h*n kommer nok!![;)][:)]

huff det var leit å "høre"[&o]
hadde håpet det klaffet for dere nå!
men som du sier så kommer dere til å være prøvere, er det noen tabletter du kan ta for å stimulere eggeløsningen?

Trist og høre, samtidig veldig forståelig at dere er slitne av denne type prøving. Kanskje dere kan senke skuldrene litt og bare kose dere fremover og ikke tenke så fælt på det, så får vi krysse fingrene for at kroppen er mer mottakelig da. [:)]

Så trist å høre Tintus[&o] kan skjønne dere er lei nå, håper dere klarer å legge dette bak dere og kose dere i fremtiden.
Stor klem!

Så trist[&o]
Men krysser alt jeg har for at dere er heldige med den videre prøvingen[:)]

Så trist ... [&o] Men kanskje dere er heldige på den naturlige måten til slutt? 

Tusen takk alle sammen!

Cutest: Tror nok ikke det er aktuelt å starte på noen tabletter nå. Gikk på det for mange år siden. Kroppen min spiller ikke på lag i det hele tatt...[>:]

Det var trist å høre! Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for at folk som sliter med å bli gravide kunne klare det.. Urettferdig! Håper det klaffer til slutt uansett!![:)][:)]

Blir utrolig lei meg på deres vegne Lene[:(][:(][:(][:(]
Skjønner godt at dere ikke orker flere runder,håper det klaffer på
naturligvis.
Masse klemme til dere

ORIGINAL: unemoren

Blir utrolig lei meg på deres vegne Lene[:(][:(][:(][:(]
Skjønner godt at dere ikke orker flere runder,håper det klaffer på
naturligvis.
Masse klemme til dere

Tusen takk for det! Håper det vi også at det skal skje et under og at vi klarer det selv. [;)]

(Men du, jeg heter ikke Lene da vettu. [8D])

Back
Topp