Negativ test...

Vet ikke hva som skjer nå, men ville bare gi deg en klem

Uff så leit då[&o] Har du ringt inn resultatet til klinikken?

Takk for alle klemmer, trenger det virkelig [:(]

Trodde jeg hadde forberedt meg på det værste, men tydeligvis ikke. Og dette er første forsøk.. Gruer meg til hvordan jeg da skal reagere om det blir flere negative [&o]

Nei, har ikke ringt inn til sykehuset enda. Fikk beskjed da vi hadde innsett at de skulle ringe meg. Så venter på telefon [:)]

Er det normalt at mens er såpass forsinket etter ferskforsøk?

Snakka med sykehuset nå. Har endel egg på frys, så blir fryseforsøk i april!

Føler humøret mitt gitt opp ett hakk etter jeg fikk pratet med noen! Så krysser fingrene for en Januar 2011 baby!

ORIGINAL: Nesing

Når var IKM da? Skal du ta blodprøve? Det hender jo at kroppen er litt i ulage etter forsøk. Bruker du forresten Progastankapsler? Det utsetter mensen lengre enn Crinone. Håper kroppen snart er i rute igjen, for det er ekstra trasig å gå å vente på mensen når man likevel vet at man ikke er gravid. Leit det ikke ble klaff denne gangen, men heldigvis har du flere muligheter! 

IKM var på søndag.. Så er egentlig to dager over nå.. Nope, skulle ikke komme inn for noe blodprøve! Hadde håpet det, men fikk beskjed om at mensen var helt sikkert rundt hjørnet..

Hmm.. Er faktisk ikke helt sikker på hvilke kapsler jeg bruker [8|] Cyglogest? Kan det stemme?

Ja, vi satser på neste gang [:D]

Så leit med negativ test.. [:(] Vet hvordan du har det... Men plutselig sitter du der med den positive testen.. [:)]

Jeg fikk mensen ca 2 dager etter siste dose cyclogest var tatt..

åhhh neeeei! Har innsett imorgen, og hadde håpet at vi skulle være på samme forum[:(][&o]
Så utrolig leit!![&o]
Ønsker deg masse lykke til i april,det er nok måneden for deg[:)][:D][;)]

Uff, så trist!!! Negative tester er noe dritt... Heldigvis hjelper det veldig å få tid for fryseforsøk, og kjempe flott at dere ikke trenger å vente så lenge! [:)] Håper TR dukker fort opp, og at dere får full klaff på fryseforsøket! God klem fra meg

Back
Topp