NEGATIV TEST...

lille70

Glad i forumet
Negativ test på rugedag 13.....
Regner med at alt håp er ute...[:(][:(]
Noen som har greie på dette..???

Mvh lille..

Takk for trøsteklemmer Nesing [;)]
Jeg har nok heller ikke så stor tro på at det går bra denne gangen.
Det var fersk-forsøk ja.

Slo ut positivt med en gang på dag 13 når jeg ble gravid med lillegutt for 2 år siden, så da regner jeg med at jeg skulle produsert hcg like raskt denne gangen....

Har 1 egg på frys, men vet ikke så mye om fryseforsøk, og hvordan prognosene er da....?
Skulle nok hatt flere enn det ene, men-men....

klem..

Æsj, så kjipt. Negative tester der det verste som finns[:(][:(] Sender over mange trøsteklemmer til deg

ORIGINAL: tullemor79

Æsj, så kjipt. Negative tester der det verste som finns[:(][:(] Sender over mange trøsteklemmer til deg

Uff, så kjipt! Håpar fryseegget blir di store lykke då! Har inntrykk av at mange har blitt gravid med fryseegg her på forumet. Dei seier jo at det er ca 70% sjanse for at eit fryseegg overlever opptininga.

Æsj så leit med negativ test. Sender over noen trøsteklemmer

Æsj dumme testen[&:] Jeg fikk beskjed at man ikke kunne stole på testen før 15 dager etter innsett, men siden du hadde positiv på dag 13 sist ville det vel kanskje ha blitt det denne gangen og[8|] Men et eg på frys kan jo være nok det[:)][:)][:)]

Hei hegemw[;)]

Lenge siden sist nå....
Joda, vi er i gang med søskenforsøk.
Pga alderen min kunne vi nesten ikke vente lenger, er 39.

Siden jeg har fylt 39, får vi ikke flere forsøk i Porsgrunn, så vi har vært på en privat klinikk i Sverige.
Flott oppfølging, og helt topp der nede, men desverre mislykket denne første gangen.

Har et egg på frys, og satser på at det er gull-egget[;)]
Sansynligvis innsett før jul, hvis jeg får mensen i tide da....

Håper det går fint med jentene dine[:)]

Klem fra lille[;)]

ååå nei så dumt med neg test[:(][:(]krysser alt som kan krysses for at det går bra med fryseforsøke[;)][;)]

Skjønner ikke hvorfor TR ikke kommer......
Testen var jo negativ på dag 13, så nå kan bare TR komme, men nei da....
Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta etter et forsøk, før TR er på plass igjen..???

ORIGINAL: lille70

Hei hegemw[;)]

Lenge siden sist nå....
Joda, vi er i gang med søskenforsøk.
Pga alderen min kunne vi nesten ikke vente lenger, er 39.

Siden jeg har fylt 39, får vi ikke flere forsøk i Porsgrunn, så vi har vært på en privat klinikk i Sverige.
Flott oppfølging, og helt topp der nede, men desverre mislykket denne første gangen.

Har et egg på frys, og satser på at det er gull-egget[;)]
Sansynligvis innsett før jul, hvis jeg får mensen i tide da....

Håper det går fint med jentene dine[:)]

Klem fra lille[;)]

ja, synd det var mislykket, håper du lyktes neste gang da.
ja går bra med jentene, de vokser jammen fort nå, blir snart 11mnd alt.

Det var trist å høre, sender over en stor trøste klem til deg.

Back
Topp