Negativ test

jente80

Forelsket i forumet
[:(]Hvorfor blir det aldri min tur??
Jeg er på rugedag 12 i dag,tok en test og den ble negativ[:(]
Jeg har mistet de få symptonene jeg hadde,nå er det kun mensen smerter.Ikke murringer.
Ved mine andre forsøk har jeg fått mensen på rugedag 12,så nå går jeg bare og venter på den..

Uff [:(] Dritt test!!!! Men er jo fremdeles håp da kjære deg, iallefall frem til mensen dukker opp.. Noe den IKKE skal gjøre!! Jeg bestemmer!

Sender deg en , fordi du var så uheldig med den teite testen idag!! [:@]

Takk. Jeg har liksom mistet all håp siden den ble negativ i dag.Det er jo vanlig at de slår ut nå[:(]
Vet bare at det er j.... tøft nå!

Gir deg en stor trøsteklem nå, dette var leit...men det er et lite håp igjen så lenge du ikke har fått mensen, men progrestronet holder mensen litt igjen også.

Men du har vel et forsøk igjen eller har du ikke tatt pakke på 3 forsøk?, så da satser jeg på at det blir et annet resultat da, ikke gi opp enda.
Klemmer litt mer på deg før jeg løper videre.

Hadde så inderlig håpet at det funket for deg denne gangen, du har jo noen forsøk bak deg nå.

Uff så trist med negativ test[:(] Det er jo eit lite håp enda, men forstår at du er lei deg no.

Sende deg ein stor trøsteklem

det var synd, jeg som hadde håpet oppe, men så lenge mensen ikke kommer så er jo det håp også.
men skjønner at du heller vil tenke det motsatte for å ikke bli enda mere skuffa. en klem sendes din vei.

uff da, dette var kjempe trist[:(]. Jeg føler med deg og vet hvordan du har det selv om det ikke er noen trøst. Jeg håper du har noen ve din side for og støtte deg i den vonde tiden. håper virkelig at det klaffer for dere også snart. Sender en stooooor klem til deg

ORIGINAL: Nesing

Uff, jente80, dette var fryktelig trist [:(]! Du har så altfor mange forsøk bak deg, dessverre, så jeg hadde et helt annet ønske enn dette for deg nå. Håper av hele mitt hjerte mensen ikke kommer, selv om det nok kan se mørkt ut. Fortsetter å krysse fingre og tær for deg inntil mensen skulle dukke opp. Tenker på deg! 

Signerer.

Nei nei nei[:(] Hadde sånn ønsket at det var din tur i dag.... Finnes ikke ord som trøster, men sender over allle gode klemmer jeg har....

Det var veldig trist.[:(] Håper på det beste og krysser fingre for deg.

Så trist å lese jente80[&o] var jo ikkje slik det skulle gå denne gongen.. Sender deg mange gode klemmer!
Vil fremdeles håpe litt for deg..fram til mensen skulle dukke opp..

nei nei du skulle få positiv test denne gangen[:(][:(]sender deg en trøste klem..

Dette var skikkelig trist å høre jente80[:(] Hadde virkelig troen på deg denne gangen.
Tenker på deg i denne tunge tiden og sender en stoooor klem

Takk for vennlige hilsener alle sammen.Det varmer.
Jeg er på rugedag 13 i dag,tok ny test men negativ den og.Nå vil jeg virkelig bare ha mensen sånn at jeg kan få dette over.

Vi kjøpte dessverre ikke en 3 pack-så har ikke flere forsøk igjen nå,men nå vil jeg ha litt pause til og slappe av..Jeg blir egentlig helt utslitt av dette!

ORIGINAL: Hope

Dette var skikkelig trist å høre jente80[:(] Hadde virkelig troen på deg denne gangen.
Tenker på deg i denne tunge tiden og sender en stoooor klem

Kan ikke annet enn å signere[&o]

Back
Topp