negativ test

hegemw

Forumet er livet
ja da blei det negativ på meg også.
huff når skal det gå for oss, begynner å dli dritt lei negative tester når skal jeg se en pos en.
og mannen var helt knust stakkars :(

huff......., jeg føler med deg. Alt til ingen nytte! Skjønner akkurat hvordan du føler deg. Det ser svart ut no, men ikke gi opp.
Trøsteklem

uff så trist, tenke på deg..

huff føler med deg kjære deg...[&o] det er tøffe runder det her.. man blir så forferdelig tom etter to uker med spenning når kommer det en negativ test.. men vi får holde hodet oppe og se fram til neste forsøk..kanskje det er vår tur da...
trøsteklem fra meg.

Off jeg er så lei meg på dine og din kjæres vegne. Vet åssen det er med skuffelser gang på gang på gang... Men ikke gi opp, en dag lykkes dere[;)]

takker alle sammen, så koselige mld.
nei vi gir ikke opp, neste gang skal dem sette inn gull egget, og da skal jeg være flinkere å slappe av.

ja for  oss som ikke klarte det denne gangen så skal vi alle klare det neste gang, basta!!!!

ORIGINAL: * Babysyk *

Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne [:(] Uff da... Kan tenke du og mannen din ikke har det så godt nå. Ta vare på hverandre. Tenker på deg.

Håper dere får starte opp med fryseforsøk når dere ønsker og er klar for det. Bra dere fikk mange gode egg på frys. Så da satser vi på at det går bra til slutt.

ORIGINAL: babytutta

ORIGINAL: * Babysyk *

Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne [:(] Uff da... Kan tenke du og mannen din ikke har det så godt nå. Ta vare på hverandre. Tenker på deg.

Håper dere får starte opp med fryseforsøk når dere ønsker og er klar for det. Bra dere fikk mange gode egg på frys. Så da satser vi på at det går bra til slutt.

Signerer denne,og gir deg en kjempeklem![:(]

ORIGINAL: Nesing

Huff, nå ble jeg lei meg på deres vegne! Kjenner følelsen av å ikke lykkes gang etter gang, men jeg håper og tror neste forsøk gir fullklaff . Ikke mist motet, stå på videre fremover og gjør dere klare for et nytt forsøk.

Tenker på dere!  

signerer

Synd å høre at det ikke gikk denne gangen[:(] men håper
dere ikke gir opp håpet...
neste gang.... DA er det deres tur...
ta godt vare på hverandre nå..

Hei!

Jeg forstår akkurat hvordan du har det, har vært i samme båt mange ganger....men det er viktig å ikke gi opp, se frem til neste forsøk, og legg det vonde bak dere. Kanskje det er neste gang den sitter[:)]
En stor trøsteklem til deg

Svarer deg her og vennen, er så trist på dine vegne... [&o]
Ta godt vare på hverandre, så får vi følges ad litt lenger. Kjennes tomt ut når en ikke har lykkes ja, blir vel mer spesielt med hormontilskudd og hele ivf prosessen.
På en måte godt dette forumet har flere aktive brukere nå slik at dere kan dele erfaringer, sorger og ikke minst gleder. For det blir jo spesielt å være i den situasjonen dere er i med prøverør.
Håper dere fatter nytt mot til å prøve igjen, en dag skal vi ha vår lille baby både du og jeg.
Stor klem

takker alle sammen, ja veldig kjekt å ha dette forumet.
håper det går bra for dere andre som er igang

Utrolig trist å høre. Håper dere får det til snart!

Back
Topp